.

'הכלב עם הכי מעט מזל בעולם' נמצא רועד מפחד, ועכשיו הוא מתחיל את המסע לחיים חדשים

המחלצים שלו אומרים שהוא 'הכלב עם הכי מעט מזל שהם אי פעם פגשו', אבל עכשיו דני סוף סוף מקבל הזדמנות שנייה לחיים השמחים שמגיעים שלו.

מתנדבים מעמותת  He'Art of Rescue בטורקיה, מצאו את דני בכלבייה של המדינה. "הוא רעד…", הם כתבו בפייסבוק. "עם מקרה חמור של שחין ואנמיה, לדני לא היה סיכוי…"

dn1



הם הוציאו אותו באופן מיידי מהכלבייה, שם הוא לא קיבל את הטיפול הנדרש, והביאו אותו למרפאה של עמותת He'Art of Rescue.

דני היה במצב נוראי – היה ברור שאף אחד לא טיפל בו במשך הרבה מאוד זמן, יתכן ואף פעם לא טיפלו בו. בנוסף לשחין, אנמיה וההתייבשות מהם סבל, לדני גם היה גידול כואב מאוד.

אבל רק מספר ימים אחרי שהוא עבר לידי העמותה הם פרסמו עדכון אופטימי.

dn2

"עם העזרה שלכם, התחלנו עם הטיפול והחדשות הטובות הן שהוא כבר עוזר והמצב של דני משתפר", הם כתבו בפייסבוק. "לא היינו יכולים לעזור לדני בלעדיכם".

SHARE : DANNY IS FEELING a bit BETTER every dayEVERY DAY A BIT CLOSER TO HAPPINESS !! DANNY FEELS MUCH BETTER !!Read DANNYS FULL STORY HERE ~ http://heartofrescuetr.org/2015/10/06/save-danny-skin-and-bones-dumped-with-extreme-mange/With your help , we have started his treatment and the good news is that it is already working which improves Dannys well being . We can not start the chemotherapy process that will eradicate the TVT yet but we know that we are on the good track with his treatment. We could not help Danny without you on our side. Watch this video to see Danny in our clinic..Thank you again and if you can please consider making another contribution to help us continue his care , or simply by sharing Dannys story. CLICK HERE TO DONATE ~ http://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=F6V6PPVFWDNCN

Posted by He'Art of Rescue on Monday, October 12, 2015

ברגע שדני יהיה מספיק בריא, הוא יתחיל כימותרפיה על מנת לטפל בגידול שלו. ואז, התקווה היא שהוא יתחיל מסע חדש ונפלא עם משפחה אוהבת וחמה. זה בהחלט מגיע לו אחרי כל מה שהוא עבר.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן