.

הם הובאו יחד לכלבייה אבל דרכיהם נפרדו. אחרי מספר חודשים הם נפגשו שוב וזה מה שקרה

שני כלבים משוטטים חברים הכי טובים הופרדו בכלבייה ואז מספר חודשים אחר כך…זה קרה.

אבי (abby) ריילי נמצאה ברחוב והובאה יחד עם כלב נוסף לכלביית Adams County Pet Rescue. שמו אותם בכלובים שונים ואף אחד לא ידע שהם חברים הכי טובים עד שאבי ברחה מהכלוב שלה ונמצאה שוכבת ליד החבר שלה.

rt1



אבל החבר הכי טוב שלה אומץ מיד מכיוון שהיה כלב חברותי, אבי מצד שני, הייתה צריכה לעבור אילוף לפני שיוכלו לאמץ אותה. עברו שישה חודשים ואבי מצאה בית קבוע ומדהים אחרי השיקום שעברה. לא עבר זמן רב, ומשפחתה החדשה של אבי חשבה שזה יהיה נפלא אם הם יביאו לאבי חבר.

הם יצרו קשר עם אליסה ורבקה מ Animal House TV ושאלו אם הן יוכלו לעזור להם למצוא כלב נוסף. אליסיה ורבקה עשו טלפונים ודיברו עם מנהל הכלבייה ב Adams County Pet Rescue, שאמר להן שהכלב שהיה החבר הכי טוב של אבי הוחזר לכלבייה.

זה היה הגורל! השניים האלה היו אמורים להיות ביחד! אליסה ורבקה התרגשו מהחדשות ונסעו לאסוף את הרועה הגרמני כדי להכין אותו לאיחוד עם אבי! הם קילחו וטיפחו אותו ואז הסיעו אותו לפגוש את אבי.

tr2

שני הכלבים הופרדו על ידי גדר ורצועה, מכיוון שאף אחד לא ידע איך בדיוק הם יגיבו אחד לשני. חכו עד לדקה 5:37 בסרטון ותראו מה קורה כאשר אבי והחבר שלה רואים אחד את השני שוב אחרי הפרידה הכל כך ארוכה. איזה סיפור אהבה!

rt2



הלוואי ואנשים היו שוקלים לאמץ זוגות של כלבים. זה אומנם לא נפוץ, אבל אולי אנשים ישנו את דעתם אחרי שיראו את סיפור האהבה הזה. לכלבים יש מערכות יחסים לא רק עם בני אדם, אלא גם עם כלבים אחרים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן