.

כך משטרת ישראל ובית המשפט מצפצפים על הכלבים בישראל

הנה עוד הוכחה לכך שלמערכת אכיפת החוק בישראל לא אכפת מבעלי חיים.

פוסט שמפרסמת היום עורכת הדין יעלה תותחני רק מראה עד כמה המצב עגום, ואת התקווה לא רואים באופק.

כך היא כותבת בפוסט שפרסמה בפייסבוק:

מחדל לכאורה של משטרת ישראל?! בכל מקרה זהו זלזול בוטה בבעלי החיים!

לפני כמה חודשים, בחור בשם אלכס גרייז שרף 25 כלבים. עמותת אילת אנימלס בניהולה של דניאלה אורטנר המקסימה, אותן אני מייצגת, הצילה את הכלבים האלו!

דניאלה הגישה תלונה במשטרה נגד החלאה. משטרת ישראל סגרה את התיק. זה דרש עוד עבודה ועוד הפעלת לחצים, כדי שמערכת התביעות המשטרתית תגיש כתב אישום.

al1

כתב אישום הוגש. לתדהמתנו, כתב האישום מתאר כאילו הנאשם ביצע ארבעה מעשים בלבד של התעללות בגורי כלבים. 25 כלבים וגורי כלבים שהנאשם שרף בחיים נעלמו. נשארו ארבעה. למה? בשביל להגיע להסדר טיעון מקל עם הנאשם? כי זה בסך הכל כלב?!

אז לא שתקנו. התקשרתי לעו"ד עידן שחר, התובע המשטרתי וביקשתי לברר בשם העמותה – העמותה שהצילה את הכלבים, העמותה שהגישה את התלונה, העמותה שהמנהלת שלה – דניאלה, אשת חסד, היא העדה המרכזית בתיק — מדוע כתב האישום לאקוני, מדוע לא מפורטים מעשי הזוועה של הנאשם?!

התובע אמר לי שאני מוזמנת לפנות לבית המשפט וניתק.

אז פנינו. הגשנו תגובה מפורטת ומנומקת מדוע יש לצרף את עמותת אילת אנימלס כידידת בית המשפט להליך הפלילי. למה הנוכחות שלנו בדיון, כגוף שמשמש פה לאלו שאינם יכולים לדבר, כל כך קריטית וחיונית להצלתם!

al2

בית המשפט ביקש את תגובת המשטרה. המשטרה הגיבה. התובע המשטרתי התנגד. למה?! אההה לא ממש היו לו סיבות, אז הוא כתב בתגובה שלו שלעורכת הדין תותחני (זאת אני, כן?) אין נסיון פלילי ולכן לא ראוי שיצרפו אותנו להליך.

אז הגבתי. פירטתי בפני בית המשפט את ניסיוני רב השנים בתחום הפלילי, שעה שבהיותי בת 20 בלבד כבר מוניתי לתובעת פלילית בפרקליטות וניהלתי אלפי תיקים פליליים חמורים מאז ועד היום!

זה לא ממש משנה… בית המשפט נתן היום החלטה שבסופו של דבר אומרת, שאם יש ראיות לביצוע של עבירות נוספות – העמותה צריכה לפנות למשטרה. וזה הרי מה שעשינו!!!

וזהו. הוא דחה את הבקשה שלנו.

al3

כבוד השופט! יש ראיות נוספות והן הוצגו בפני המשטרה! אנחנו אלו שהגישו את התלונה!!! אבל מתעלמים מאתנו!

מתעלמים מכלבים קטנים וחסרי ישע, שאין להם אפשרות לבטא את עצמם.

עזרו לנו להיות הפה שלהם! עזרו לנו לעורר מחאה ציבורית, על מנת שהצדק ייצא לאור!

al4

פשוט עצוב שכך נראים פני הדברים במדינת ישראל בשנת 2016.

אנא שתפו כמה שיותר, אולי אנחנו נצליח לחולל את השינוי.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן