.

כלב שבטעות נקבר בחיים לא הפסיק לרגע לבכות לעזרה

החיים של מאווריק מעולם לא היו קלים. הרועה הגרמני בן ה 12 ננטש, נפגע ממכונית ונתפס במלכודת רקונים. כשהוא סוף סוף מצא בית קבוע, מאווריק וודאי הניח שהצרות שלו מאחוריו.

עד שהוא נפל לתוך בולען.

bl1

מאווריק יצא החוצה לעשות צרכים בביתו החדש במיזורי בחודש שעבר אך לא חזר. איכשהו, הוא הצליח לצאת החוצה מהגדר הבלתי נראית ונפל לתוך בולען שהיה מוחבא בצידי הדרך, ובטעות קבר את עצמו בתוכו.

מאווריק והשכנים חיפשו אחריו במשך שלושה ימים אך לא מצאו אותו. הם חששו שהוא נפל לתוך האגם שבקרבת הבית וטבע – עד שסוף סוף, הבעלים של מאווריק, ליסה ולקנברו שמעה אותו בוכה לעזרה.

bl2



"הייתי צריכה ללכת לבדוק עוד פעם אחת ושמעתי יללות חלשות", כתבה ולקנברו בפוסט בפייסבוק. "מטר וחצי מתחת לאדמה היה הבחור הקטן שלי".

כשהמשפחה גילתה מה קרה הם ניסו להוציא אותו בכוחות עצמם, אבל פחדו שהבולען יתמוטט ויפתח עמוק יותר ויהרוג את הכלב המבוגר שלהם.

"הוא וודאי דרך על זה, אבל בכל פעם שהוא זז הוא שקע עמוק יותר ויותר", כתבה ולקנברו.

bl3

בסופו של דבר, עם עזרתם של מכבי האש, מאווריק יצא מהבור אחרי חילוץ שנמשך שעתיים, מוכיח שוב, שהוא לעולם, אבל לעולם לא יוותר.

bl4



הם מיד לקחו את הכלב המסכן לוטרינר, שם לקח להם כשעה לייצב אותו. למרות שהיה מאושפז במשך מספר ימים אצל הוטרינר, מאווריק סבל מכמה פציעות קלות ואיכשהו יצא מכל הסיפור במצב קל יחסית.

לפני שבוע הוא סוף סוף חזר הביתה. אנחנו מקווים שמאווריק מילא את הספק חוויות סך המוות שלו, ושהוא סוף סוף יוכל לחיות את חייו ובשלווה.

bl5

"לפני שבוע מצאנו את מאווריק, ואוו, איזה שבוע מדהים!" כתבה ולקנברו ביום שבת. "מצבו טוב, הוא אוכל, משחק, וחזר לעצמו! תודה לכולם על המילים החמות והתפילות".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן