.

מורה בפנסיה הוציאה את כל החסכונות שלה כדי לקנות כלבים משוטטים שהיו אמורים להימכר כבשר בפסטיבל יולין

בשביל אוהבי חיות, וכלבים בפרט, המחשבה של היצורים חסרי ההגנה האלה סובלים בידי בני אדם היא מחשבה קשה מנשוא. ואישה אחת בסין, מקדישה את כל חייה ואת כל מה שיש לה על מנת להציל מאות כלבים שצריכים באופן נואש את העזרה שלה (ושלנו!). משנת 2009, ביולין, סין, החלה 'מסורת' חדשה – הידועה שם פסטיבל בשר הכלבים ביולין.

yu1

לחצו כאן כדי לחתום על עצומה שקוראת לעצור את 'הפסטיבל'הזה.

כדי לחגוג את 'האירוע' החולני הזה, אלפי כלבים משוטטים (ולפעמים אפילו כלבים של אנשים!) נתפסים ומוגשים בתור ארוחה לאנשים שמגיעים לפסטיבל. שובר את הלב, אכזרי, מחריד…זה אפילו לא מתחיל לתאר את מה שעושים שם. אבל בשביל האישה המדהימה הזאת, שלוקחת את האהבה שלה לכלבים למה שאנשים אחרים יקראו קיצוניות, היא הוציאה את כל הכסף שהיה לה כדי להציל יותר מ 300 כלבים שהיו אמורים להישחט ולהיות מוגשים כאוכל בפסטיבל. והיא נחושה לעשות זאת שוב.

fj

יאנג שיאיון החלה במשימה של הצלת כלבים וחתולים זמן קצר אחרי שפרשה מתפקידה כמורה, ואם לא החיות האלה היא לא יודעת אם היא עדיין הייתה כאן. אחרי שבעלה של יאנג נפטר היא נהייתה דיכאונית מאוד, והיא מרגישה שהחיות האלה שכל כך היו זקוקות לה הן אלו שהצילו אותה מלקחת את חייה.

צפו בסיפור שלה.

האישה המדהימה הזאת והחיות שלה זקוקים אחד לשני, ולמרבה המזל הן הצילו אותה מלקחת את חייה. למרות שהמשפחה שלה לא מבינה אותה, 'הילדים' שהיא הצילה לעולם לא ישפטו אותה על מה שהיא עשתה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן