.

מכתב פתוח של 'כלבה מסוכנת' שאף אחד לא רוצה להתקרב אליה

אם הייתי רוטוויילר

היי, אני מימי, נעים להכיר. אני כלבת רוטוויילר, אני בת 6 ואני גרה בכוכב יאיר. ההורים שלי אימצו אותי כשהייתי גורה. 
ההורים שלי אמרו שלי שניצלתי מעתיד רע מאוד. אם לא היו מחלצים אותי מידיהם של אנשים רעים, כנראה שהייתי הופכת לכלב קרבות. הם אמרו לי שאנשים בדרך כלל מגדלים כלבים כמוני בשביל קרבות. הם מנצלים אותי בגלל שאני חזקה. הם הופכים כלבים כמוני להיות אגרסיביים, הם מהמרים על החיים שלנו בשביל להרוויח כסף ולעשות כיף על חשבוננו. אני אסירת תודה להורים שלי שהצילו אותי מהעתיד הנוראי הזה. 

כתוצאה ממקרי נשיכות של כלבים שהשתמשו בהם בתור כלבי קרבות, בשנת 2004 הממשלה החליטה שאני כלבה מסוכנת. מאז התדמית שלי נהרסה לחלוטין. יצא לי שם רע ואני סובלת מזה. 

ילדים ואנשים מתרחקים ממני כמה שיותר. אף אחד לא רוצה ללטף אותי, אבל אף אחד לא רוצה להגיד מילה טובה ולהגיד לי שאני כלבה טובה. אף אחד לא רוצה לאמץ אותי, למרות שאני כלבה חברותית וחכמה מאוד. 

אני אוהבת לשחק עם ילדים, אני אוהבת כשאנשים אומרים לי שאני כלבה טובה. אני לא אפספס הזדמנות לתקשר ולשחק עם כלבים אחרים. אני אוהבת לשחק, לרוץ, לאכול ולשחק כמו שאר הכלבים. אני אף פעם לא נושכת או כועסת על אנשים, ואני תמיד שומרת על ההורים שלי. 

אני תוהה מדוע אנשים מפחדים כשהם רואים אותי. אני כל כך רגועה וחברותית. זה ממש מעציב אותי. איך העולם יכול להיות מקום כל כך אכזר עבור כלבה כל כך תמימה כמוני?שלכם, מימי הרוטוויילר

היי כולם, הנה אני. לא כזו מפחידה, נכון? 🙂

mm2

נכתב על ידי אילן בורנשטיין

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

3 תגובות על “מכתב פתוח של 'כלבה מסוכנת' שאף אחד לא רוצה להתקרב אליה

  1. ד"ר יהודה אבני אומר:

    הוי כלבה מטומטמת . כלבים מהגזע שלך רצחו ילדים. אי אפשר באמת לצפות מראש התנהגות של כלב כי הוא כלב. הרג למשל הוא מושג אסור אצל בני אדם אבל אצל כלבים בגנים זה נמצא שם. רוטווילר הוא כלב שמסוגל לרצוח או לפצוע קשה ילד או מבוגר. אחרי כמה מקרים השכילה הממשלה להגן על אזרחיה ולקבוע שהגזע שלך מסוכן. כלבה טיפשה בוודא אינך יכולה לקרוא וההורים שלך ( ???.- הם לא ההורים שלך הם בני אדם שמאנישים אותך וחושבים שאת בן אדם) חודבים דעם את עושה קוצ'י מוצי' בבית אז את לא מסוכנת כמה שפחות כמוך בארץ ייטב לכולם ואלו שפה כמובן שיהיו קשורים ומודחים.

    • מישהי אומר:

      האמת שמי שמפגין טיפשות פה זה אתה ולא הכלבה או הכותב בשמה. אם אתה רוצה לדייק כלב יתקוף באחד משני מקרים כאשר הוא חש בסכנה לחייו, או כאשר הוא ירגיש צורך להגן על מישהו מלהקתו כי ירגיש שהם בסכנה. בני אדם מצד שני הם אלו שיהרגו מסיבות מטומטמות לחלוטין ויאנישו ויצדיקו את הסיבה בצורה זו או אחרת.
      אז כן אנשים "מאנישים" כלבים והתנהגותם, שזה קצת עלבון לכלב בעיניי כי בני אדם הם לא בדיוק בעל חיים אינטליגנטי (וזה שאנחנו יודעים לספור או להשתמש באגודלים לא הופך אותנו לבאמת אינטליגנטים) אבל בשביל כלב מי שמגדל אותו הוא המשפחה שלו כי הוא הלהקה שלו ולא רק זה הוא גם מנהיג הלהקה שלו כך שהוא רוכש לו כבוד.
      ולכן אם אתה רוצה להיות מדויק עדיף שיהיו פחות אנשים, פחות אנשים שחושבים שבגלל שהם יודעים להקליד עם האצבעות שלהם יכולים לכתוב כל דבר ולהשתמש במילים פוגעניות כלפי ייצור חסר ישע שלא יוכל להגיב להם. כי זה מה שהופך אותם ל "אינטלגנטים" היכולת להיות בריונים.. כל הכבוד לך!

  2. איילון שאתי אומר:

    החוק האידיוטי של כלבים מסוכנים
    צריך לשים זהירות בעלים אדיוט ולא כלב מסוכן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן