.

סילבסטר סטלון מכר את הכלב שלו כשהיה עני. אבל הסיפור לא נגמר שם…

הרבה לפני שסילבסטר סטלון נהיה מפורסם, החיים שלו לא היו קלים כלל וכלל.

סטלון נאלץ למכור את כלבו האהוב, באטקס, לאדם הראשון שרצה אותו.

אבל הסיפור לא נגמר שם.

סטלון שיתף את התמונה למטה באינסטגרם וכתב:

"אני ממש אוהב תמונות כאלו. כשהייתי בן 26, בלי גרוש על התחת, כשהעתיד שלי התקדמם לשום מקום ממש מהר, היו ברשותי שני זוגות מכנסיים שבקושי התאימו לי, נעליים עם חורים, וחלומות של הצלחה היו רחוקים ממני כמו השמש…אבל היה לי את הכלב שלי, באטקס, החבר הכי טוב שלי, איש סודי, שתמיד צחק מהבדיחות שלי, תמיד סבל את מצבי הרוח שלי, והיה היצור החי היחידי שאהב אותי בדיוק כפי שאני".

sl1

אחרי שסטלון מכר את התסריט של הסרט 'רוקי' הדבר הראשון שעשה היה ללכת חזרה לאדם ולקנות ממנו בחזרה את כלב הבול מסטיף שלו.

 but

הוא מכר את באטקס תמורת 40 דולר, אבל מכיוון שאותו אדם ידע שסטלון ממש אוהב את הכלב שלו, הוא מכר לו אותו בחזרה תמורת 15,000 דולר.



sl2

"1971…אם אנחנו כבר מדברים על 'חברו הטוב ביותר של האדם, זו תמונה שלי ושל באטקס כשהוא היה גור, שנינו היינו רזים, רעבים וגרים בבית קטן מעל תחת רכבת תחתית, ובבית היו רצים ג'וקים קטנים וגדולים כל היום. בכל מקרה, לא היה הרבה מה לעשות חוץ מלבלות אחד עם השני וזה היה הזמן שלמדתי בעצמי איך לכתוב תסריטים. מכיוון שגם ככה אף פעם לא יצאתי מהבית, סמכתי על החברות שלו, ולמעשה זה היה הרעיון שלו לכתוב את רוקי, אבל אל תגלו לאף אחד…שנים לאחר מכן כשמצב נהיה גרוע בהרבה, נאלצתי למכור אותו תמורת 40 דולר כשעמדתי מול מכולת, כי לא היה לי כסף לאוכל, ואז בדרך נס, התסריט של רוקי נמכר, ויכולתי לקנות אותו בחזרה, אבל הבעלים החדש ידע שאני נואש, אז הוא ביקש ממני 15,000 דולר. הוא היה שווה כל פני!'.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן