.

צפו: סרטון דרמתי של כבאים מבצעים החייאה ומחזירים לחיים כלבת לבדרור שטבעה בים

בעלי כלבים אוהבים להביא את הכלבים שלהם לחופי כלבים, ובאי דיוויס בטמפה, פלורידה, יש חוף כלבים נפלא בו הכלבים יכולים לשחות ולשחק. אבל לאחרונה, בעלת כלבת לברדור נכנסה לפניקה כאשר נראה שהכלבה שלה טובעת.

הכלבה בשם זינה נמשתה מהמים על ידי אנשים שהיו בחוף, והם שמו לב שהכלבה מתקשה לנשום ושהיא מחוסרת הכרה בעקבות בליעת מי מלח. האנשים שהוציאו אותה מהמים והכבאים שהגיעו למקום החלו לבצע החייאה בכלבה, ולמרבה המזל הם הצליחו להחזיר אותה לחיים! הבעלים שלה לקחה אותה לוטרינר שם היא עברה סדרת בדיקות שיצאו תקינות, ועכשיו היא במצב בריאותי מושלם.

הסרטון הוא תזכורת נפלאה לכך שכלבים יכולים לשחק ולשהות במים יותר מדי זמן וזה יכול להוביל למצבים מסוכנים כמו 'שלשול חופים', ו'הרעלת מים'.

שלשול חופים מתרחש כאשר כלב שותה יותר מדי מי מלח. בדיוק כמו עם בני אדם, כמות גדולה מדי של מי מלח יכולה לגרום להתייבשות חמורה, שמשפיעה על הרקמות במעיים. זה יכול להוביל להקאות, שלשול חמור, וסיבוכים נוספים שנגרמים כתוצאה מהתייבשות.



כלב ששותה יותר מדי (לא משנה אם זה מים טריים או מי מלח) יכול לקבל הרעלת מים. בלי לשים לב כלב יכול לבלוע יותר מדי מים אם הוא משחק עם צעצוע מלא במים או במהלך שחייה. כמות הנוזלים הגבוהה גורמת לרמות האלקטרוליטים לצנוח, דילול הפלזמה בדם ולנפיחות של המוח ואיברים אחרים. התסמינים כוללים: בחילות, תשישות, נפיחות, אישונים מורחבים, צבע חניכיים בהיר, ריור חמור. אם זה מחמיר, הכלב יתקשה לנשום, יתמוטט, יאבד את ההכרה ויתכן ויהיו לו התקפים.

אם אתם לוקחים את הכלב ליום כיף ליד מקור מים, וטרינרים ממליצים על מנוחות רבות לכלב. תנו להם להתייבש, תנו להם לשתות מים (אם הם עוד לא שתו), והכריחו אותם לנוח לפני שהם ממשיכים לשחק.

למרבה המזל, זינה לא סבלה מאף אחד מהתסמינים הללו. לאחר שהסרטון הזה שודר במהדורות חדשות בארצות הברית, הבעלים של זינה דאגה ליידע את כולם שזינה מרגישה מצוין אחרי טיפול אצל הוטרינר. "זינה שלנו היא מתוקה ונאהבת שאוהבת ליטופים בבטן ולשחות, ואנחנו כל כך אסירי תודה שאנחנו גרים בקהילה בה אנשים מוכנים לעזור", הם כתבו באימייל לחדשות פוקס. "תודה לכולם על כל מה שעשיתם עבור זינה. ראיתי את האור של אלוהים דרך כל אחד ואחד מכם".

הנה הסרטון המדהים בו מבצעים החייאה בזינה ומחזירים אותה לחיים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן