.

שלוש שנים אחרי שהכלב שלהם מת, המשפחה הזאת קיבלה טלפון שהשאיר אותם בהלם!

כשאיש הצבא בן הארטוורת' העביר את משפחתו מג'ורג'יה, ארצות הברית לדרום קוריאה בשנת 2012, הם העבירו את הכלב שלהם זאוס לחזקתו של חבר של המשפחה. הם היו שבורי לב כאשר מספר חודשים לאחר מכן הם קיבלו שיחת טלפון שבישרה שזאוס נפטר.

עברו מספר שנים, ומשפחת הארטוורת' חזרה לארצות הברית ועברה לגור במדינת וושינגטון. בחודש שעבר הם קיבלו שיחת טלפון שהשאירה אותם בשוק טוטאלי! אישה בשם לורה הבחינה בכלב רוטווייר מעורב משוטט לו בשכונה שלה בצפון קרוליינה. הכלב היה מותש וחולה, אבל כאשר לורה פתחה את דלת המכונית שלה, הכלב קפץ ישר פנימה. היא לקחה אותו לוטרינר וכאשר הוא סרק את הצ'יפ שלו התברר שזה זאוס.



לורה התקשרה למשפחת הארטוורת' אבל הם לא האמינו לה בהתחלה ואמרו לה שזאוס נפטר. אבל ככל שהם דיברו יותר ויותר ולורה תיארה להם את הכלב, הם בסופו של דבר ידעו שמדובר בזאוס! הם מיד אירגנו טיסה לזאוס מצפון קרוליינה לוושינגטון, אבל אחרי שאובחן עם תולעת הלב, זה לא היה בטוח עבורו לטוס. זה היה הרגע בו עובדת בבית החולים בנפילד שמעה על הסיפור של זאוס והתנדבה להסיע אותו מרחק של 4800 ק"מ בחזרה למשפחתו.

למרות שלא ברור מדוע הניחו שזאוס מת ואיפה הוא היה ב 3 השנים האחרונות, המשפחה התמלאה אושר מהחזרה שלו הביתה. בסרטון המרגש למטה זאוס ומשפחתו נפגשים שוב לראשונה מאז שדרכיהם נפרדו לפני 3 שנים. זה לבטח היה רגע מרגש ביותר עבור זאוס והמשפחה שהייתה בטוח שהם איבדו אותו לנצח.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן