.

כלבה נאמנה שמרה על החברה שלה במשך שבוע עד שמצאה עזרה שהצילה לה את החיים

עמותת איי ואשון תעדו את החילוץ הזה עם ממחטות בגלל שהוא עד כדי כך מרגש. המתנדבים של העמותה חיפשו את הכלבות טילי ופיבי במשך שבוע כאשר הם קיבלו שיחת טלפון מאדם שאמר להם "שביומיים האחרונים כלבה אדמדמה ניגשה אליהם כאשר הם היו בשטח שלהם וחזרה בחזרה אל תוך העמק".

המחלצים בואשון, וושינגטון, כתבו על המקרה בעמוד הפייסבוק שלהם:

"אז עם תקווה של מחט בערימת שחת יצאנו לעמק ואחרי חיפוש קצר, לבסוף שמענו את הצליל המתוק שחיכינו לו כל השבוע. נביחה קטנה כאשר צעקנו 'טילי'. מספר דקות לאחר מכן מצאנו אותה שוכבת ליד מקווה מים ישן כשהראש שלה נח על חומת הבטון".

tl1



"בחשש כבד…ידענו שזה אומר שפיסי נמצאת בתוך מקווה המים, ועצרנו את נשמתנו והתפללנו לאלוהים שכאשר נציץ פנימה נמצא אותה בריאה ושלמה. ולמרבה המזל, פיבי מצאה ערימת אבנים שעזרה לה להישאר מחוץ למים".

ph1

"במשך כמעט שבוע טילי נשארה לצידה של פיבי מלבד מספר דקות בכל יום בו היא יצאה לחפש עזרה. תודה ענקית לג'ו קוריאל שהבין שמשהו לא בסדר, ומחיאות כפיים סוערות לגברת טילי המדהימה. חברה אמיתית ודוגמא נפלאה לכוח של אהבה".

ph2
למרות העובדה שהן היו רעבות ונשארו בקור במשך שבוע, מצבן הבריאות הוא טוב. הם התאחדו שוב עם הבעלים שלהן. מסתבר שהכלבות היו קילומטרים רבים מהמקום בו הן נראו לאחרונה, אז זה היה הכרחי עבור ההישרדות של פיבי שטילי תישאר לצידה. זה רק מראה לכם שאין דבר מיוחד יותר בחיים מאשר חבר נאמן!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן