.

אדם זחל 6 מטרים מתחת לאדמה – ראה עיניים בוהות בו בחזרה וביצע חילוץ מדהים

תמיד כיף לשמוע סיפורים על בעלי חיים הומלסים שמחלצים אותם ומוצאים להם בתים קובעים. אבל לפעמים אנחנו לא מבינים או יודעים מה המחלצים צריכים לעבור או מה הם עושים על מנת להציל את בעלי החיים הללו שנמצאים במצוקה.

אלדד הגר והצוות שלו מ Hope for Paws חילצו שגר של 9 גורים שנולדו בתוך מערה. אבל מה שהם עברו כדי להוציא אותם משם הייתה חוויה ארוכה ומפחידה מאוד.

אנשי Hope for Paws שמעו כל שלושה כלבים הומלסים שחיו ברחובות של קליפורניה, אבל הכלבים היו לבדם כל כך הרבה זמן שאף אחד לא הצליח להתקרב אליהם מספיק על מנת לחלץ אותם.

הם שמעו מאישה שהאכילה את הכלבים שאחת מהם המליטה והגורים מתחבאים בתוך מערה.

אז אלדד הגר והצוות שלו נסעו למערה כדי להציל את הגורים.

הצוות נתן לגורים אוכל כדי שיבטחו בהם, אבל מכיוון שהם מעולם לא נחשפו לבני אדם הם פחדו מאוד.

בסופו של דבר הגר הצליח להרים את אחד הגורים, אבל האחים והאחיות שלו נבהלו וחזרו אחורה לתוך המערה מה שגרם לחילוץ להיות הרבה יותר קשה.

הפתח למערה היה כל כך קטן ונראה בלתי אפשרי להגיע לגורים, אבל המחלצים לא התכוונו לוותר. הגר היה צריך לחפור את דרכו לתוך המערה כדי שיוכל לזחול דרך הפתח ולהגיע לגורים.

הגר הצליח להגיע לשלושה גורים ולהוציא אותם בבטחה החוצה. הגורים כל כך פחדו שהם צרחו ובכו עד שהצוות החזיק אותם מספיק זמן כדי שירגישו שהם במקום בטוח.

"הם לא מבינים מה אנחנו עושים כאן, מבחינתם אנחנו טורפים שמנסים לפגוע בהם", אמר אלדד הגר.



אחרי מספר שעות, רק שלושה גורים חולצו והגר היה צריך לחפור עוד. הגיע הזמן לזחול לתוך המערה כדי להוציא את שאר הגורים.

"לקח שעות על גבי שעות מכיוון שהיינו צריכים לפעול לאט על מנת לא להרעיד את האדמה", אמר הגר. "בסוף החילוץ כמעט התחרשתי באוזן אחת מכל האדמה שנכנסה לתוכה. בכל פעם שעברה רכבת יכולנו להרגיש את כל האדמה רועדת. זו הייתה חוויה מפחידה ביותר".

בזמן שהגר מישש בחששה והצליח למצוא גור, הצוות שלו משך אותו החוצה מהרגליים מכיוון שהפתח היה כל כך קטן. היו הרבה צרחות של גורים קטנים אבל בסופו של דבר הם הצליחו להוציא את כולם.

החילוץ נמשך יותר מ 7 שעות אבל עכשיו הגורים קיבלו אוכל, ניקו אותם והם עברו בדיקה של וטרינר, ומצבם מצוין.

"הם פשוט כל כך שמחים, הם הכלבים הכי מאושרים בעולם. הם גם שקטים מאוד, כאילו אמא שלהם ניסתה להגיד להם, 'תהיו השקט, יש זאבי ערבות מסביבנו', כשהם חיו בתוך המערה. הם מאוד חשאיים וחמקניים", אמר הגר.

הצוות מתכנן לחלץ גם את אמא של הגורים ואת חברה שלה שגרות כרגע ברחוב, אבל בינתיים הם עושים חיים עם 'אבא' שלהם טאנק, שהיה כלב הומלס שהיה מוכר ל Hope for Paws.

צפו בחילוץ המדהים של הגורים בסרטון למטה: 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן