.

אחרי שעברה התעללות קשה, הכלבה הזאת הצילה את חייהם של יותר מ 900 חתולי רחוב

הסיפור על ג'יני, כלבת השנאוצר מעורבת עם האסקי סיבירי הוא סיפור שיעשה לכם טוב על הלב. היכולת שלה להציל חיים הפכה אותה לאגדה, ואפילו יש מספר ספרם שנכתבו עליה.

הכלבה המדהימה הזאת הצליחה להציל יותר מ 900 חתולי רחוב חולים ופצועים במהלך חייה.

בעל הבית של דירה נטושה מצא את ג'יני ב 1990. ג'יני ננטשה ועברה התעללות קשה, היא ושלושת הגורים שלה היו נעולים בתוך ארון בלי מים או אוכל במשך מספר ימים.

בעל הבית התקשר לכלבייה וג'יני והגורים שלה נלקחו. בהתחלה הוטרינר חשב שלא ניתן להציל אותה, ושקל להמיתה. למרבה המזל, ג'יני לפתע החלה להראות התקדמות והוטרינרים שינו דעתם. ג'יני והגורים שלה החלימו לחלוטין והועמדו לאימוץ.

פיליפ גונזלס היה האיש שאימץ את ג'יני.

לפי גונזלס, "הוא ידע מהתחלה שהיא כלבה מיוחדת."

gn1 gn2



גונזלס הגיע לכלבייה כדי לאמץ כלב דוברמן, אך הכלב כבר אומץ. עובדת של הכלבייה הציעה לו שיקח את ג'יני לטיול, והוא הסכים. "היא הרגישה את זה", אמר גונזלס. "היא סירבה לזוז עד שאני אסתכל לה בפנים".

מאותו הרגע ג'יני נכנסה עמוק אל תוך ליבו של גונזלס. וזמן קצר אחר כך הוא גילה את האינסטינקט המדהים שלה – למצוא חתולי רחוב חולים ופצועים.

אחרי ההתעללות שעברה, ג'יני הרגישה שהיא צריכה לעזור לבעלי חיים אחרים שזקוקים לעזרה. היא הפכה את זה למשימת חייה, לדאוג שאחרים לא יסבלו, לא יפחדו ולא יהיו לבדם.

"היא תמיד רצתה להיות בחוץ ולחפש", אמר גונזלס. "היא בילתה את הימים שלה מרחרחת בסמטאות, בניינים נטושים ואתרי בנייה, קרוב למקום מגורים שלנו".

את החילוץ הראשון שלה היא עשתה בזמן שהייתה בטיול עם גונזלס.

gn3

ג'יני לפתע רצה, והחלה לשרוט ולנבוח על צינור. הצינור נפל וחמישה גורי חתולים נפלו החוצה.

"היא מקרינה שלווה מיוחדת, והיא מצליחה להרגיע חתולים", אמר גונזלס ב 1998.

"הם לא הראו פחד או אגרסיביות כלפיה; זה היה כאילו הם מכירים אחד את השני כל החיים".

ג'יני לעיתים העמידה עצמה בפני סכנה בזמן החיפושים שלה אחר חתולי רחוב. היא חיפשה במזבלות, מיכלים מלאי זכוכית ומגרשי גרוטאות.

"פעם אחת היא מצאה חתול פצוע בתא כפפות של רכב".

כל זה הפך את גונזלס ל'לקוח קבוע' בבית המחסה. בכל פעם שג'יני מצאה חתול רחוב היא הזעיקה את הבעלים שלה שלקח את החתולים לבית המחסה.

gn4



אבל אפילו בבית המחסה האינסטינקט האימהי של ג'ימי היה משתלט עליה.

במהלך אחד הימים גונזלס מצא אותה מתחננת מול כלוב של חתולה עם עין אחת. גונזלס אימץ את החתולה. כאשר תשומת הלב של ג'יני עברה לחתול אחר, גם הוא הצטרף למשפחה. מספר ימים אחר כך הוא גילה שהחתול הזה חרש.

מומחים להתנהגות של בעלי חיים מאמינים שהאינסטינקט האימהי שלה היה פעיל יתר על המידה, אשר נבע מהטראומה שהיא עברה בזמן שהיה לכודה בארון עם שלושת הגורים שלה.

זה גרם לה להציל יותר מ 900 חתולים במהלך החיים שלה!

לג'יני מגיעה כל ההכרה שקיבלה. בשנת 1998 היא זכתה בתואר 'חתול השנה' של מועדון החתולים בווסטצ'סטר כמחווה על הגבורה שלה.

מספר ספרים נכתבו על הפעולות מצילות החיים של ג'יני – The Dog Who Rescues Cats: True Story of Ginny ו – The Blessing of the Animals: True Stories of Ginny, the Dog Who Rescues Cats

gn5

ב 2005 גונזלס עשה את ההחלטה הקשה והרדים אותה כשהייתה בת 17.

אבל הדרך הכי טובה לכבד את זכרה של ג'יני הוא לעולם לא לשכוח את מה שעשתה במהלך חייה. הכלבה האוהבת הזאת חייתה חיים מלאים וארוכים והצילה את החיים של מאות בעלי חיים אחרים. נשמה נפלאה וטהורה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן