.

אישה יחפה רדפה במשך 30 דקות אחרי אדם שגנב כלב של מישהי שהיא לא מכירה

אישה רדפה במשך 30 דקות אחרי גנב כלבים דרך רחובות דאלאס ובסופו של דבר הצליחה להחזיר את הכלב לבעלים שלו, אותה מעולם לא פגשה.

אליסה סנדרפורד ראתה פוסט בפייסבוק לילה לפני. וויילי, כלבת לברדור חומה בת 6 נעלמה יום לפני מספסל מחוץ לסופרמרקט שם בעלי הכלבים מתבקשים לקשור את הכלבים שלהם בזמן שהם עושים קניות.

הבעלים של וויילי, אנג'לה רים ובעלה, סטרלינג רים, שניהם בני 32, היו עצובים ביותר וחששו שלעולם לא יראו את הכלבה שלהם שוב. במשך 24 שעות הם עברו דלת דלת, שאלו אנשים, תלו פליירים, ופרסמו בכל אתרי המדיה החברתית שהם יכלו לחשוב עליהם. הם גרים 5 בלוקים מהסופרמרקט.

anj
אליסה סנדרפורד

סנדרפורד לא מכירה את בני הזוג רים, אבל יש להם חבר משותף ששיתף את פוסט הפייסבוק על וויילי. התמונה של וויילי בקולר הכתום הזוהר עשה לה חור בלב.

"יש לי ג'יפ", היא אמרה ל Dallas Observer, "ויש לי שני כלבים משלי. ולפעמים אני קושרת אותם מחוץ לסופרמרקט אם אני לא צריכה לקנות הרבה דברים, ויוצאת מהר. המחשבה הזו עברה בראשי, שאולי יגנבו אותם, אז כאשר ראיתי את הפוסט בפייסבוק, הרגשתי ממש עצובה".

יום למחרת אחרי ששיתפה בעצמה את הפוסט על וויילי היא נסעה ברחוב והבחינה בכלבה שנראית כמו וויילי ועונדת את הקולר הכתום. עומד ליד תחנת אוטובוס מחזיק ברצועה של הכלב היה אדם לבוש היטב במכנסי ג'ינס, היה לו קוקו, והוא נראה בשנות ה 20 לחייו.

סנדרפורד חנתה את הג'יפ ויצאה החוצה. "לקחתי את המפתחות ואת הטלפון שלי. השארתי את התיק וכל השאר ברכב".

היא הלכה ליד האיש והסתכלה טוב כדי לוודא שאכן מדובר בוויילי, כשהיא הייתה בטוחה היא התעמתה איתו.

מה שקרה אחר כך היה מרדף רגלי של חצי שעה דרך שכונות מגורים ובחזרה לאזור המסחרי.

בשלב מסוים, שני עובדים של עמותה למען נזקקים הצטרפו למרדף, אך אחרי זמן קצר הם הפסיקו והזהירו את סנדרפורד ואמרו שאיש 'מדבר דברים מטורפים' ונראה מסוכן. היא הודתה להם אך המשיכה לרדוף אחריו.

אחרי זמן מה שני אנשים בג'יפ גדול הבחינו בה רודפת אחריו, עצרו את הרכב ואמרו לה להיכנס. היא עשתה זאת. אחרי זמן מה גם הם נטשו את המרדף, אבל סנדרפורד לא התייאשה והמשיכה לרדוף אחריו, בזמן שהיא יחפה!

בזמן המרדף סנדרפורד התקשרה למשטרה. ואז ראתה ששני עובדי העמותה הצטרפו שוב למרדף, הפעם ברכב משלהם. אנשי העמותה הגיעו לבחור והצליחו לחלץ ממנו את הכלבה. סנדרפורד מצאה את מספר הטלפון של אנג'לה רים, והתקשרה אליה. רים מיד הגיעה למקום.

rm1

"אני אפילו לא מכירה אותה, והיא סיכנה כל כך הרבה בשביל להשיב אלינו את הכלבה שלנו. זה סיפור בלתי יאומן. זה נשמע קצת מטופש, אבל זה מחזיר את האמונה שלי באנושות. אדם אחד רע גנב אותה, אבל היו כל כך הרבה אנשים טובים שעזרו והיה אכפת להם".

ואפילו עבור האדם הרע, אנג'לה רים מצאה סימפתיה.

"אבא שלי שאל, 'את הולכת לתבוע אותו?' ואמרתי, 'לא!'. למען האמת, אני מתפללת עבור הבחור הזה. אני לא יודע מה הסיפור שלו. אם הוא בודד ואולי רצה חברה, אני מקווה שימצא אותה. אם הוא באמת היה זקוק נואשות לכסף, אתה צריך להיות נואש מאוד כדי לגנוב כלב".

סנדרפורד אמרה שחבר שלה – יחד עם כל שאר האנשים שהיא מכירה – אמר לה שזה היה מטורף לגמרי מצידה רק להתעמת עם הבחור, בטח ובטח לרדוף אחריו במשך חצי שעה, יחפה, בזמן שהיא עולה על רכבים עם אנשים זרים.

היא אמרה שאם היא תקלע לסיטואציה דומה שוב, היא תהיה זהירה יותר.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן