.

אישה רצחה 8 גורים לנגד עיני האמא כדי 'ללמד אותה לקח'

העיר קרישנגר, הודו, נמצאת במצב של הלם. בגלל שכלבה משוטטת החליטה להמליט ליד דלת ביתה, אישה החליטה להעניש אותה על ידי כך שרצחה את כל 8 הגורים שלה לנגד עיניה. בעקבות המקרה המחריד שהתרחש ב 15 למרץ, התושבים המקומיים דורשים צדק.

mm1

מעשה אכזרי ביותר!

בעלת הבית לא אהבה את העובדה שהכלבה המשוטטת והגורים נמצאים שם. ובלי רחמים, היא רצחה אותם אחד אחרי השני מול עיניה של האמא, שלא יכלה לעשות דבר כדי לעצור אותה.

נזרקו על אבנים, הגורים לא שרדו. המחזה המחריד התגלה על ידי השכנים שלה, שאמרו שמעוצמת הפגיעה חלקי הגוף שלהם נשארו על האבנים.

התושבים המקומיים היו בהלם ואמרו ל IndiaTimes שהאמא ניסתה להעיר אותם, כשהיא רצה ממקום למקום מבקשת מעזרה, מנסה להראות להם מה קרה.

mm2



האישה הפושעת לא הביעה שום חרטה על המעשים שלה. היא רצתה ללמד את הכלבה המשוטטת לקח כדי שלא תחזור לבית. שכן זועם מספר:

"כששאלנו אותה איך היא מסוגלת לעשות דבר כזה לגורים תמימים, ושלא הייתה לה זכות לעשות את זה, היא אמרה שהיא רצתה ללמד את האמא לקח כדי שלא תחזור שוב לבית".

המשטרה חוקרת

ברגע שהמקרה נודע למשטרה ולעמותות השונות, הרוצחת השפלה נעצרה ושוחררה בערבות.

לפי החוק ההודי נגד התעללות בבעלי חיים, היא יכולה לקבל עונש של עד 5 שנות מאסר.

mm3

הגורל הטרגי של כלבים בהודו

החדשות הנוראיות הללו הן תזכורת לגורלם העצוב של כלבים בהודו. במדינה יש כ 30 מליון כלבים משוטטים ובעלי חיים נטושים ברחובות.

אך עמותות מקומיות נלחמות כנגד הבעיה. עמותות כמו Animal Aid Unlimited עושות עבודות קודש כדי להציל ולשקם בעלי חיים מסכנים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן