.

אם אתם רואים את אחד מהגושים המוזרים האלה על החוף, אל תתנו לכלב שלכם להתקרב אליהם

בעלי כלבים חייבים להיות מודעים לדברים המסוכנים עבור הכלבים שלהם, מחטיפים בריאים, ועד להחזיק אותם ברצועה במקומות ציבוריים, בעלי כלבים צריכים להכיר את הסכנות. וזאת הסיבה שאנשים בכל רחבי האינטרנט משתפים את הסכנה המפחידה החדשה הזאת שנשטפת לחופים בכל העולם.

אישה הלכה על החוף עם הכלב שלה ברצועת חוף באנגליה כאשר היא הבחינה במשהו שתפס את תשומת ליבו. היא הלכה אחריו וגילתה גוש לבן גדול יושב לו על החוף. בהתחלה היא חשבה שזאת מדוזה, אבל הסירחון והמראה דמוי הקצף גרם לה לחשוב אחרת. אחרי שעשתה מחקר היא הבינה שזה כלל לא משהו טבעי…אלא גוש של שומן קשה.

הכינוי ברשת של גוש השומן הזה הוא fatbergs. והם עשויים משמן דקלים קרוש מעורבב עם אשפה. הם אולי נראים בלתי מזיקים, אבל האמת היא שהם מכילים חיידקים מסוכנים שיכולים להיות קטלניים אחרי ליקוק אחד בלבד. כלבים נמשכים לריח, ורבים השוו אותו לריח של דלק דיזל.

jk1



וזה לא תמיד מגיע בחלקים גדולים. לחומר השומני הזה יש מרקם של נר שעווה ואפשר בקלות לחשוב שזה קצף ים.

jk2

חלק מגושי השומן האלה עוברים אלפי קילומטרים לפני שמתמקמים על חוף כלשהו

jk3

למרבה המזל יש חופים שנוקטים באמצעי זהירות ומזהירים את בעלי הכלבים מפני הסכנה

jk4

אך זה לא מסוכן רק לכלבים. החיידקים שנמצאים על הדברים האלה יכולים להזיק גם לבני אדם, אז חשוב מאוד לא לגעת בגושי השומן הללו.

jk5



מנהל מארק אברהם דיבר על הסכנות הקשורות לגושי שומן הדקל: "מכיוון ששומן דקל הוא דמוי ג'לטין הוא יכול להיתקע בושט וזה יצריך ניתוח חירום. אם אתם חושבים שהכלב שלכם בלע משהו שהוא לא אמור לבלוע, צרו קשר עם הוטרינר באופן מיידי ."

jk6

גושי השומן הללו גורמים לבעיות אפילו בתוך ערים. בלונדון, עובדי הביוב קבעו שהם הבעיה לבעיות אינסטלציה רבות. עכשיו אתם יודעים מדוע מבקשים מכם לא לשפוך שמן לכיור.

jk7

בבקשה שתפו והזהירו אחרים מפני הסכנה של שומן הדקל. זה יכול להציל את החיים של הכלב שלכם ושלהם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן