.

במקום לגרש אותם מהמקום, בכל ערב בית הקפה הזה פותח שעריו בפני כלבים משוטטים

לפני מספר חודשים תמונה של מספר כלבים משוטטים ישנים בתוך בית קפה ביוון הפכה ויראלית, וחיממה לבבות בכל העולם.

הכלבים העייפים מצולמים ישנים על הספסלים המרופדים, בכל רחבי בית הקפה. הכלבים לא התגנבו פנימה, אלא הוזמנו פנימה לאחר שבית הקפה סיים את עבודתו באותו הערב.

בית הקפה, 'הוט ספוט' במיטילן, לסבוס. פותח את דלתותיו בכל ערב כדי שלכלבים משוטטים יהיו מקום חם לישון בו. הם מנהלים את מלון הכלבים הזה מחודש יולי, ואין להם תכניות להשאיר את הכלבים בחוץ בקור.

אנטוניס, מלצר בבית הקפה אמר, "בעיר יש כלבים רבים. כשהבר נסגר בכל ערב, הכלבים נכנסים וישנים בפנים. אין לנו שום בעיה עם זה. מיולי, בכל לילה יש לפחות כלב אחד על הספה".

lb

היחס כלפי כלבים משוטטים ברוב חלקי יוון הוא שונה לגמרי מאשר בישראל, ארצות הברית ושאר מדינות המערב. ביוון הכלבים מקבלים חיסונים, סירוס/עיקור, הם מקבלים שבב, קולר וטיפול רפואי על ידי הקהילה. בהחלט אלטרנטיבה לא רעה ביחס להמתות בהסגרים, לא?

"ברוב מדינות המערב הם פותרים את הבעיה הזאת (של כלבים משוטטים) על ידי המתה, אבל התרבות היוונית היא נגד זה. החוק שלנו נוגע לשיקום הכלבים", בסביר יו"ר השירות למען בעלי חיים משוטטים באתונה כאשר נשאל על הכלבים המשוטטים בעיר. "אנשים בעיר מטפלים בהם ואוהבים אותם. הם כמו הכלבים של כולם".

בית הקפה הקטן הזה בהחלט עושה עבודת קודש. אם במקרה יצא לכם לבקר בעיר, תקפצו לבקר בו תתמכו בהם. זה בהחלט מגיע להם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן