.

גור שרגליו הקדמיות נכרתו בגלל שלעס זוג נעליים, פורח תחת טיפולם של המחלצים שלו

קולה הוא בקושי בן שנה והוא עשה מה שגורים עושים. הוא הצליח לצאת מהבית שלו ונכנס לשטח של השכן שם מצא זוג נעליים והחל ללעוס אותן. למעשה הזה, שכל כלב עושה, היו השלכות נוראיות.

"האדם שהנעליים היו שייכות לו התלונן בפני הבעלים של קולה, והיא שילמה לו פיצויים על הנזק שהכלב שלה גרם. לא מרוצה מזה, האדם נכנס לשטח של האישה ותקף את קולה. .כשהוא כורת את שתי רגליו עם חרב". סיפרו בעמותת Soi Dog Foundation, הפועלת בתאילנד.

cl1



אותו אדם אכזרי גם איים על הבעלים של קולה שהוא ירצח את הכלבים האחרים שלה אם היא תעז להתלונן. אבל היא לא פחדה ממנו ויצרה קשר עם המחלקה המשפטית של עמותת Soi Dog Foundation. המשטרה עצרה את האדם והוא נכנס לכלא למשך חודש כתוצאה מהמעשה שלו.

אחרי שרגליו של קולה נכרתו, הבעלים שלו לקח אותו לבית החולים הוטרינרי. איכשהו הכלב הגיבור הצליח לשרוד את איבוד הדם והזיהום, אבל הוא היה זקוק לטיפול רב. זה היה הרגע שהעמותה נכנסה שוב לתמונה ולקחה את קולה לבית חולים מיוחד.

cl2
קולה לאט לאט הרגיש טוב יותר והחל להסתובב בעזרת כיסא גלגלים. בהתחשב בנסיבות, הבעלים של קולה לא הרגישה שהוא יהיה בטוח אצלה, והייתה אסירת תודה כאשר העמותה לקחה את קולה לבית המחסה שלהם בפוקט.

cl3

העמותה שיתפה סרטונים מחממי לב של ההחלמה של קולה, שמראים כמה מהר הוא למד ללכת עם הרגליים התותבות שלו. כשהם שמו עליו את רגליו החדשות, הוא נתן להם המון נשיקות.



עכשיו בגיל שנה, קולה כבר מטפס מדרגות ונהנה מהזמן עם המחלצים שלו.

THERE'S NO STOPPING COLA!

Cola had his two front legs severed with a sword for chewing a pair of shoes.

But he showed the world there was no stopping him when he was fitted with prosthetic legs and immediately started walking again. Here's Cola mastering the stairs for the first time!

Please help in the rescue and rehabilitation of cruelty cases such as this. We can't do it without you. Visit https://ert.soidog.org/cola now to help more animals like Cola.

Posted by Soi Dog Foundation on Friday, July 29, 2016

לא רק שקולה הולך שוב, קולה גם פגש את המייסדת של עמותת Soi Dog, גיל דיילי, והשניים התחברו מיד. גיל ידעה בדיוק מה עובר על קולה, אחרי שאיבדה את רגליה לפני 12 שנים כתוצאה מהרעלת דם. היא קיבלה את הרעלת הדם החמורה בזמן שניסתה להציל כלב משוטט. החברות של קולה וגיל פרחה לקשר חזק ביותר, כל כך חזק שגיל החליטה לאמץ אותו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן