.

האיש הזה סחב את הכלב האהוב שלו במשך יומיים בשממה כדי להציל את חייו

וויין בסט אוהב מאוד את הכלב שלו צ'וצ'ו אבל הוא חשב שהוא עלול לאבד את החבר הכי טוב שלו כאשר הכלב הותקף על ידי קרוקודיל במהלך טיול שלהם בערבה האוסטרלית. כדי לא לאבד אותו וויין סחב את הכלב שלו יומיים כדי להביא אותו לוטרינר.

וויין וצ'וצ'ו היו קרובים לנהר מיצ'ל, שנמצא כ 250 ק"מ צפונית-מערבית לקיירנס באוסטרליה, כאשר הכלב המעורב רדף אחרי חזיר בר. לפתע הגיח קרוקודיל מתוך הנהר ותקף את צ'וצ'ו.

וויין אמר לעיתון מקומי שהקרוקודיל ניער את צ'וצ'ו ומשך אותו מתחת למים. שתי דקות מאוחר יותר צ'וצ'ו הופיע במים ושחה ליבשה והקרוקודיל נעלם. "פשוט הוצאתי אותו מהמים וזרקתי אותו ליבשה", אמר וויין לעיתון. "הייתי צריך לקחת אותו בחזרה למחנה, קיבעתי אותו ותיקנתי מספר חורים שהיו לו, בבטן ובעוד מקומות".

wi1

בלי רכב איתו הוא יוכל לנהוג לבית החולים וכשהכביש הכי קרוב נמצא 100 ק"מ ממנו, בסט הרים את הכלב האהוב שלו והחל ללכת איתו בשממה. בסופו של דבר, וויין תפס טרמפ לוטרינר הקרוב ביותר שם צ'וצ'ו עבר ניתוח ברגל.


הכלב בן ה 3 שרד בסופו של דבר, אבל יצטרך חודשים רבים של מנוחה על מנת שכל הפצעים שלו יחלימו. כאשר אוהבי חיות שמעו מה וויין עשה למען הכלב שלו, הם תרמו ושילמו את כל החשבון הרפואי.

באשר לבסט, הוא פשוט שמח שצ'וצ'ו בחיים, ואמר שהוא היה עושה זאת שוב אם היה צריך. "הוא החבר הכי טוב שלי. הוא כמו משפחה בשבילי. לכסף אין משמעות בשבילי. אני רק רוצה שהוא יהיה בסדר. הלכתי דרך ארוכה למענו, אבל הייתי הולך עוד מיליון קילומטר בשבילו אם הוא היה צריך".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן