.

הוא ישב בכלוב עם כלבת פיטבול מוזנחת, עכשיו שימו לב כשהוא מתחיל לאכול…

הוטרינר ד"ר אנדי מאתיס עמד לנסוע הביתה אחרי יום עבודה ארוך כאשר לפתע קיבל שיחת טלפון מאישה שאמרה שמצאה כלבה במצב לא טוב בדרך כפרית באלברטון, ג'ורג'יה. לא היה לה מספיק כסף כדי לטפל בה, אבל היא לא יכלה להשאיר שם את הכלבה כדי שתמות ושאלה אותו אם הוא יוכל לעזור.

ד"ר אנדי ביקש ממנה להביא אליו  את הכלבה כדי שהוא יוכל לבדוק מה המצב. "מורעבת, רזה ביותר (8 ק"ג), מיובשת, היפותרמית, אנמית, ועם צניחה של הנרתיק", כתב ד"ר אנדי בפייסבוק על כלבת הפיטבול הקטנה.

הוא ידע שהוא צריך להגיע להחלטה…להרדים אותה או לתת לה הזדמנות. הוא ביקש עצה מחבריו והם ענו, "תנסה, במיוחד אם עדיין יש לה את הרצון לחיות, תנסה".

ad1



אז ד"ר אנדי החליט לנסות.

הוא ידע שהכלבה, העונה עכשיו לשם גרייסי קלייר, צריכה טיפול רפואי נוסף שהוא לא יוכל לתת לה. בעזרת חברים שגייסו כספים, הוא לקח אותה לטיפול נמרץ בבית החולים הוטרינרי באוניברסיטת ג'ורג'יה.

ad2

"הרופאים באוניברסיטה הצליחו להעלות את חום גופה, להקטין את צניחת הנרתיק שלה באופן זמני, ולתת לה נוזלים. רמות הדם שלה היו נמוכות, אבל לא יכולתי לשלם על עירוי דם, והיא אכלה לבדה", הוא אמר.

אז הוא לקח אותה בחזרה למרפאה שלו, Granite Hills Animal Care, והחל לטפל בה.

מצבה של גרייסי לאט לאט השתפר מדי יום, ואחרי מספר ימים היא הייתה יותר חיונית ואפילו נבחה על חתולים.

מכיוון שהיא לא הרגישה בנוח לאכול אלא אם כן היא הייתה עם ד"ר אנדי, הוא החליט לשבת איתה בכלוב.

כך הוידאו הזה צולם. זה מדהים לראות איך לד"ר אנדי יש את קערת האוכל שלו בזמן שהוא מעודד את גרייסי לאכול את האוכל שלה!

זה רגע כל כך מתוק בין ד"ר למטופלת שלו…לגרייסי יש עוד דרך ארוכה עד שהיא תהיה מוכנה לאימוץ, אבל עד אז, גרייסי נמצאת בדיוק איפה שהיא צריכה להיות.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן