.

הוא לא היה מסוגל לראות אותם סובלים ברחוב, אז הוא הציל ואימץ 450 כלבים

אם גן עדן לכלבים היה מקום בכדור הארץ, כך הוא היה נראה…מלא בקערות אוכל ו 450 חברים שרצים ומשחקים. ואם הייתם אחד הכלבים כאן, הייתם מעריכים זאת מאוד, כי כמו כל הכלבלבים שגרים במקום, גם אתם הגעתם מחיים קשים ברחובות.

ברוכים הבאים לגן עדן לכלבים של סשה פצ'יץ', שם כלבים מוזנחים שעברו התעללות חוזרים לחיים כדי לחיות את החיים הכי טובים שאפשר.

לפי שפצ'יץ' הקים את בית המחסה בסרביה, הכלבים חיו חיים מסכנים ברחובות, אחרי שהתעללו ונטשו אותם. אבל פצ'יץ' לא יכל לתת לכלבים מחוסרי הבית שהוא ראה לחיות כך, אז הוא יצר מקום מיוחד שמעניק להם חיים חדשים. הוא לא תכנן זאת, אבל בסופו של דבר הוא טיפל במאות כלבים שהיו תחת השגחתו.

הכלבים הללו, שמעולם לא קיבלו טיפול רפואי, מעולם לא אכלו מזון איכותי שימלא את הקיבה שלהם, ומעולם לא ישנו על מיטה רכבה, לפתע מצאו את עצמם עם כל זה, ועוד. וזה אושר גדול לראות אותם יחד, כשאתם יודעים מה הם עברו.

pc1

בית המחסה של פצ'יץ' נתמך על ידי The Harmony Fund, ארגון עזר אמריקני שעובד עם עמותות קטנות ברחבי העולם. זה מאפשר לפצ'יץ' והצוות שלו לעשות את העבודה המדהימה שלהם באורווה ישנה אותה רכש לפני מספר שנים.

pc2



450 הכלבים שגרים שם יחד עם הצוות מסתמכים בעיקר על תרומות עבור אוכל והוצאות נוספות

pc3

לולא פצ'יץ' לכלבים האלה לא היה מה לאכול, לא היה להם איפה לישון, ולא הייתה להם תקווה

pc4

צפו בסרטון מדהים של פצ'יץ' ו 450 הכלבים רצים ומשחקים יחד.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן