.

הוא נראה כמו קורבן של שריפה קשה. אבל כשתראו את הכלב הזה היום? OMG!

אוגוסטוס היה כלב משוטט, הוא היה כל כך מוזנח שהוא בכלל לא נראה כמו כלב. למעשה, אף אחד לא ידע איזה בעל חיים הוא.

תושבי העיירה בה הוא הסתובב התייחסו אליו כמו אל מפלצת, צועקים וזורקים עליו דברים. אבל ברגע שהאנשים הנפלאים מעמותת Heart of Alabama Save Rescue Adopt ראו את התמונה שלו, הם הביאו אותו אליהם כדי להתחיל את חייו מחדש. הוא הגיע מרקע קשה ביותר של התעללות והזנחה.

'אוגי' כפי שהם כינו אותו היה צריך להתאשפז בבית החולים הוטרינרי למשך מספר שבועות. הוא קיבל אנטיביוטיקה וג'ל מיוחד אותו מרחו עליו מדי יום כדי לטפל בשכבות של קשקשים שנראו כמו 'חטיפי צ'יפס' שנוצרו על הפרווה שלו. לאט לאט הקשקשים ירדו ואוגי נראה כמו קורבן של שריפה קשה. ועדיין, לצוות לא היה מושג איזה גזע הוא.

אוגי הועבר לכלבייה של העמותה והחל טיפולי שמן ואמבטיות מיוחדות מדי יום; הוא אהב את שמן הקוקוס שנמרח על גופו ולאט לאט הביטחון שלו חזר.

למרות החיים הקשים מהם סבל, אוגי היה כלב נפלא שהסתכל על המטפלים שלו בעיניים אוהבות ומלאות תודה. ככל שהוא החלים, כך הוא נפתח יותר והראה יותר אהבה.

כשאנשי הצוות פתחו עבורו עמוד פייסבוק, אוהבי כלבים מכל העולם התאהבו בו ועקבו אחר ההתקדמות שלו. מאז אוגי אומץ ומצא בית אצל אישה נפלאה בשם ג'ורדן. היא מרגישה ברת מזל שזכתה לאמץ את הכלב המדהים הזה.

זכרו, לאף אחד לא היה מושג איך אוגי יראה בסופו של דבר…אתם תהיו בשוק כשתראו אותו היום, בדיוק כפי שאנשי העמותה היו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן