.

הכלבה הזאת נזרקה מרכב נוסע ועכשיו היא לומדת ללכת מחדש

זה היה שובר לב שכלבת המסטיף האנגלי, גזע שאמור לשקול בין 54-77 ק"ג, שקלה רק 25 ק"ג. אבל אז, המצב שלה התדרדר במהלך החודש האחרון.

היא עדיין מחלימה בעקבות כל מה שקרה לה.

ms1



הרשויות אמרו שמישהו ראה שכלבת המסטיף, ויולט, נזרקה מתוך רכב נוסע, בעיר קלינטון, מרילנד, כך לפי דיווח של ABC. אדם טוב לב שהיה עד למקרה המזעזע, עצר את הרכב ומיהר לעצור לכלבה בת ה 4, וקרא לפקחים של מחוז פרינס ג'ורג'. משם ויולט נלקחה על ידי עמותת Mutts Matter Rescue, שהעניקה לה טיפול רפואי ומצאה לה אומנה שמתמחה בטיפול אחר כלבים במצבים קריטיים.

ויולט מתגוררת כרגע בהיימרקט, וירג'יניה, בחוות Fat Dog Farm. דבי גרץ, שעושה לה את האומנה, מטפלת בה פיזית וגם נפשית.

dg2

"יש לה הרבה פצעי לחץ בכל הגוף", אמרה אוטום קלייטון, מתנדבת בחווה. "יש שניים ברגליים שלה שהגיעו עד לעצמות, אז הם מטפלים בפצעים הללו". כתוצאה מהפצעים, הרגליים של ויולט חבושות. בהתחלה היא הייתה צריכה להישאר במרתף, מכיוון שלא יכלה לעלות במדרגות – אבל רק לאחרונה היא מתחילה ללמוד איך לטפס שוב.

dg3

גרץ סיפרה שהיא לקחה את ויולט לטיול הראשון שלה בחוץ לפני מספר ימים, ואמרה שהיא פחדה להיות בחוץ. "אני תוהה אם היא אי פעם הייתה בחוץ. היא הסתכלה למעלה לשמיים והסתכלה למעלה ברחוב, כאילו זאת הפעם הראשונה שהיא ראתה אותם".

מלבד הפציעות הפיזיות, הרזון שלה היה הסימן הכי מפחיד לטראומה שעברה. "לוקח הרבה זמן לכלב להגיע למצב כזה", אמרה קלייטון. "הרבה מאוד זמן. זה סוג מיוחד של התעללות".

dg4

מאז החילוץ שלה, תמונות וסרטונים של ויולט הועלו לפייסבוק כדי להראות איך הכריחו אותה להיות שק עצמות עטוף בעור ופרווה. למרות שהן לא יודעות מאיפה היא הגיעה, קלייטון אמרה שבגלל הפצעים שלה, היא מאמינה שהיא הייתה קשורה בשרשרת.

dg5

לפי קלייטון, גרץ אמרה שסביר להניח שהשתמשו בה בתור כלבת הרבעה, ושהיא המליטה מספר פעמים.

גרץ הסבירה שויולט צריכה עכשיו לאכול 6 ארוחות קטנות ביום כדי לעזור לה להתרגל שוב לאוכל ולקבל שוב את החומרים המזינים החיוניים. היא בדרך הטובה והבטוחה לחזור למשקל גוף נורמלי.

An afternoon update of Violet. She is really doing quite well. She loves attention and having her head and ears rubbed. She has about 6 small meals a day so her body can slowly adjust to food and absorb nutrients. Thanks everyone for your support and love for her!

Posted by Debbie Gretz on Saturday, February 13, 2016

למרות שהסיפור של ויולט עצוב ומרגיז, היא עכשיו יכולה להתנחם בעובדה שהיא לעולם לא תצטרך לעבור שוב את ההתעללות המחרידה שעברה בחייה הקודמים – היא סוף סוף זוכה ליחס המלכותי שמגיע לה. לפי גרץ, ויולט הפכה לסלבריטאית בחווה, כשאנשים מגיעים מכל האזור ומביאים לה מתנות וחטיפים.

"היא ממש מתוקה ואוהבת חברה אנושית", אמרה גרץ.

This is really my favorite video of Violet so far. I love how she gets up and her nubbin tail wiggles like crazy. She is so sweet! Lays her head in my lap when I am sitting on the sofa and looks up with those big, sad eyes, oh my, be still my heart!

Posted by Saving Violet on Tuesday, February 16, 2016




בפעם הראשונה בחייה היא חווה את המגע הקסום של אהבה…

Bob and Violet with treats. Too cute not to share!

Posted by Debbie Gretz on Monday, February 15, 2016

ומגע עדין

dg6

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן