.

הכלב הזה היה קשור כל חייו בחוץ בטמפרטורות מקפיאות. סיפור ההישרדות שלו הביא אותי לדמעות

דיזל בילה את ארבעת השנים הראשונות של חייו קשור בשרשרת בחצר של הבעלים שלו. החורפים היו קשים מאוד. הוא גר באזור הצפוני של קנדה, שם הטמפרטורה הממוצעת הייתה במינוסים מנובמבר עד פברואר.

אבל דיזל לא איבד את התקווה. למעשה, הוא מצא דרך לשמור על עצמו בחיים, עד שיום אחד, עמותה שמצילה כלבים הגיעה לבית של הבעלים כדי להעניק לכלב התחלה לחיים חדשים.

דיזל גר באזור היוקון, בצפון קנדה, אז להישאר חם הייתה משימה קשה מאוד

dz1



כדי שכפות הרגליים שלו לא יקפאו, הוא היה צריך כל כמה דקות להרים כף רגל אחת, ואז לעשות אותו הדבר עם השנייה

dz2

קשור בשרשרת בלי אפשרות לזוז יותר מדי, דיזל לא היה יכול להתחמק מפני סכנות. פעם אחת הוא נבעט בראש על ידי סוס, וכתוצאה מכך נשברו לו השיניים ונחתכה לו הלשון. ופעם אחרת הוא הותקף על ידי כלב

dz3

בסופו של דבר לבעלים של דיזל נמאס ממנו, והוא שקל לירות בו. מסתבר שזאת הייתה ההחלטה הכי טובה עבור הכלב, מכיוון שעמותת Animal Advocates שמעה על זה, והם הגיעו וחילצו את דיזל. תוך מספר ימים, דיזל היה על מטוס בדרכו לונקובר, מוכן להתחיל חיים חדשים וטובים

dz4

ברגע שהגיע לונקובר דיזל קיבל טיפול רפואי, הוסר ממנו גידול, ועשו לו צילומי רנטגן בגלל לסת שבורה. ובפעם הראשונה בחייו הוא זכה לחום ואהבה.

dz5

אבל דיזל לא היה מוכן עדיין לבית קבוע. הוא היה צריך לעבור אילוף בסיסי. ובגלל היחס המחריד שקיבל מהבעלים הקודמים שלו, הוא היה צריך ללמוד איך להתנהג ליד בני אדם.

dz6

דיזל למד מהר והסתדר עם הכלבים האחרים

dz7

והוא התחבר מיד עם כלב אחר – רומאו. השניים נהיו חברים הכי טובים

dz8



כשדיזל היה מוכן להיות ליד אנשים, הוא סוף סוף זכה לקבל את הבית החם, אוהב וקבוע שמגיע לו. אבל כלבים אחרים באזורים הנידחים של קנדה עדיין זקוקים לחילוץ.

dz9

כדי לשמוע את הסיפור של דיזל ושל כלבים נוספים כמוהו צפו בסרטון למטה, ובקרו באתר של עמותת Animal Advocate’s

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן