.

הכלב הזה מנחם ולא עוזב לרגע את חברו הטוב ביותר שרוסס בצבע, נורה, נקשר ונגרר על ידי רכב

יש בכלבים כל כך הרבה אהבה!

כל מי שיש לו או שהיה לו כלב יודע שיש להם יכולת מיוחדת להבין כשאתם צריכים נחמה. והאם יש משהו יותר כיפי ומרגיע מאשר לחזור אחרי יום עבודה ארוך ולקבל נשיקות וחיבוקים מהחבר הכי טוב שלכם?

אבל לפעמים הכלבים עצמם הם אלה שזקוקים שינחמו אותם.

אתם אולי לא יודעים, אבל כלבים מרגישים אמפתיה כלפי כלבים אחרים. קחו לדוגמא את סיימון וסמי. הם בהחלט הוכחה שכלבים יכולים להראות אהבה אחד כלפי השני.

כשסמי בן ארבעת החודשים הגיע לכלביה בדרום קרולינה, הוא היה במצב רע מאוד. הבעלים שלו ירה לו בראש, ריסס אותו בצבע כחול, וגרר אותו מאחורי הרכב שלו.

עמותת Rescue Dogs Rock NYC הביאה אותו לניו יורק, שם צוות בית החולים הוטרינרי היה בשוק כשראה את מצבו של סמי, והם לא ממש ידעו מה לעשות איתו.

sm1

סמי סבל מפגיעה חמורה בראש, שתי רגליים שבורות, ובגלל שלא קיבל טיפול זמן רב, היה סיכון להתפתחות של זיהום.

sm2

בבית החולים הוטרינרי היה כלב בשם סיימון שגם היה מטופל שם. גם הוא עבר התעללות, אך הפגיעות שלו לא היו חמורות כמו של סמי.

כשסיימון ראה את סמי, הוא מיד נמשך אליו. הוא הניח את כף רגלו ליד סמי ורחרח אותו בעדינות. היה נראה שסמי מרגיש הקלה בחברתו של סיימון.

"סמי קיבל את המגע של סיימון והיה אסיר תודה על האהבה והחיבה שהוא הראה כלפיו", כתבו אנשי העמותה.

sm3

החברות בין שני הכלבים המשיכה, וסיימון היה מגיע באופן קבוע לבקר את סמי. שניהם היו קורבן לאכזריות של בני אדם וידעו בדיוק מה השני עובר.

sm4

ההחלמה של סמי תימשך עוד זמן רב, אבל כשהוא יחלים ויהיה בריא, הוא יהיה מועמד לאימוץ.

סיימון, שהפציעות שלו היו חמורות פחות, כבר מצא בית אוהב וקבוע. אחרי מספר טיפולים העור שלו החלים והוא עבר לביתו הקבוע בניו ג'רזי.

עמותת Rescue Dogs Rock NYC רצו לשתף את הסיפור של סמי וסיימון כדי להראות שלכלבים יש רגשות אחד כלפי השני, בדיוק כמו בני אדם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן