.

הכלב הזקן הזה שלא יכל אפילו להרים את ראשו ננטש באכזריות. אבל אתם צריכים לראות אותו היום…

ליבי נשבר כשראיתי את התמונה של נורמן, כלב חרש, זקן שעבר התעללות, הרעבה וננטש בסופו של דבר במגרש חניה. אבל כשסיימתי לקרוא את הסיפור של נורמן, לא הפסקתי לחייך.

נורמן בן ה 11 היה מכוסה באלפי פרעושים ופצעים, והיה כולו עור ועצמות כאשר נמצא על ידי אדם טוב לב. סובל מתת תזונה ומיובש לחלוטין, לנורמן לא הייתה אנרגיה, הוא היה תשוש ולא יכל ללכת או אפילו להרים את הראש.

no1

האדם טוב הלב שמצא אותו התקשר לעמותה בשם Friends of Indianapolis Dogs Outside (FIDO), שיצאו כדי להציל את הכלב שהוכה ללא רחמים והורעב כמעט למוות.

בזכות המאמצים שלהם, לנורמן יש עכשיו בית קבוע ואוהב אצל סוזן נייהוף שלא יכלה שלא להתאהב בכלבלב המבוגר.



זה נורמן, שנה אחרי שחולץ.

no

נורמן סובל מדלקת מפרקים שהשפיעה על היכולת שלו לזוז. נורמן אפילו קיבל כיסא גלגלים שיעזור לו ללכת והוא התרגל אליו במהרה. "הוא שמח עכשיו, הוא יכול ללכת למקומות", אמרה סוזן. "הוא רוצה ללכת למקומות", היא הוסיפה.

no2

סוזן כתבה, "ב 21 ליולי הכירו לי כלב כחוש, מפוחד שבעטו בו, הרעיבו אותו, הזניחו אותו, והתעלמו ממנו. בכל פעם שנגעו בו הוא החל ליילל ולבכות. קראתי לו נורמן, למרות שהוא לא יכול לשמוע את שמו. למרבה הצער, הוא סבל מכל כך הרבה זיהומים באוזניים שלא טופלו עד שהתרחש לחלוטין".



"בחודשיים הראשונים הוא היה אגרסיבי מאוד עם האוכל שלו, וכל הזמן היה רעב. נתתי לו את המרחב שלו, אבל גם התקרבתי אליו. לאט לאט הוא החל לבטוח בי, ועכשיו הוא אוהב שאוהבים אותו", כתבה סוזן. "נורמן בן כ 11, אבל הוא מתנהג כמו כלב צעיר. איזה אושר הוא מביא לי ולמשפחתי".

no3

עכשיו נורמן לא עוזב את צידה של סוזן אפילו לא לרגע.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן