.

הכלב של המשפחה נעלם לשעות רבות, בסופו של דבר חזר הביתה עם פתק מוזר מחובר לצוואר

לואי כלב הרועים הוכיח שהוא גיבור על אחרי משימת חילוץ שהפתיע את הבעלים שלו והרשימה את השכנים.

מרולין דייבר ומשפחתה אימצו את לואי מכלבייה מקומית לפני שנים רבות והכלב בן ה 12 התרגל כבר לחיי הזקנה. הוא העדיף לרבוץ ליד הבית במקום לצאת להרפתקאות ביער השכן.

אז יום אחד, לואי לפתע נעלם. מרולין חשבה שזה מוזר ודאגה מאוד שהכלב המזדקן שלה לא יצליח למצוא את הדרך בחזרה הביתה.

להקלתה הרבה של המשפחה, בסופו של דבר הכלב חזר. אבל היה איתו משהו אחר. מסביב לצוואר שלו היה חוט עם פתק מקרטון מחובר אליו. מבולבלים, המשפחה הורידה את הפתק וקראה אותו, מודאגת שקרה משהו איום ונורא.

"לואי נראה כל כך תשוש ולמעשה הוא התמוטט ברגע שהגיע הביתה. היו מודאגים שמשהו מכאיב לו".

אך להפתעתם ולהקלתם, בפתק הקרטון היה רשום משהו אחר לגמרי…מסתבר שהכלב האהוב שלהם למעשה בילה את היום בלהיות גיבור.

הפתק היה מהשכן שלהם, רוב, והיה כתוב בו על משימת החילוץ האמיצה של לואי שהובילה את רוב לכלבה שלו, מאדי, שהייתה לכודה מתחת לערימת ענפים ביער.

"לואי הוא גיבור היום. הוא הוביל אותי למאדי, שהייתה במצוקה, לכודה מתחת ערימת ענפים. בברכה, רוב".

רוצים לשמוע את הסיפור המלא, משפחת דייבר צלצלו לשכן שלהם כדי לגלות מה בדיוק קרה. מסתבר שכשלואי נעלם, הכלבה של רוב, מאדי, נעלמה גם היא והיא הצליחה להילכד מתחת ערימה גדולה של ענפים.



לואי נתקל איכשהו במאדי ומיד רץ לחוואי רוב. הוא גרם לשכן ללכת אחריו עד שהגיעו למאדי והם מיד החלו לחלץ אותה. רוב העיף את הענפים, ולואי חפר בורות לידו. עבודת הצוות הצליחה לחלץ בסופו של דבר את מאדי שיצאה ללא פגע.

"רוב אמר שברגע שמאדי הייתה חופשיה, שני הכלבים רצו לאגם, קפצו פנימה תשושים והחלו לשתות. אז הוא נתן ללואי חיבוק גדול וחטיפים כאות תודה. הוא ידע שלואי יהיה ב'צרות' בגלל שחזר מאוחר הביתה, אז הוא חשב לכתוב פתק קטן שמסביר את ההיעלמות שלו".

עם כמה שמשימת החילוץ הייתה מרגשת, המאמץ הרב שהשקיע השפיע לרעה על לואי שהיה במצב לא טוב בהמשך הערב. ונראה היה שהדבר היחידי שהוא היה צריך זה ביקור מחברה יקרה שתעודד אותו.

בוקר למחרת, רוב הגיע לביתו של לואי יחד עם מאדי. ברגע שלואי ראה את החברה שלו, הוא לפתע התאושש בדרך פלא וחזר לעצמו תוך כמה שניות.

המעשים החכמים של לואי גרמו לאנשים לאהוב אותו אפילו יותר, אם זה בכלל היה אפשרי. אנחנו חושבים שכולנו יכולים להסכים שלואי הוא גיבור אמיתי וחבר נאמן למאדי.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן