.

הם לא חשבו שמשהו שיש לכולנו בבית יהרוג את הכלבים שלהם. בבקשה שתפו!

הן נמצאות בכל בית, אבל הן מציבות איום קטלני לכלבים ולגורים. למעשה, מספר כלבים אהובים של מספר משפחות נפטרו בימים האחרונים בגללן. מה הרג אותם? שקיות של חטיפים. הכלבים נחנקו אחרי שדחפו את הראש שלהם אל תוך שקיות החטיפים הריקות (דוריטוס, צ'יטוס, בייגלה וכו').

שקיות המיילר הללו יוצרות סגירת ואקום מסביב לצווארו של הכלב והן מתהדקות כאשר הוא מנסה לנשום. החנק הזה הוא אמיתי ומהווה איום עבור כלבים. ועדיין כלבים רבים מתים בגלל שאנשים לא מודעים לסכנה שבשקיות החטיפים הריקות הללו. לפעמים אנחנו משאירים אותן על השולחן בלילה, והתוצאה יכולה להיות טרגית.

משתמשת אחת של 'רדיט' שיתפה את החוויה הנוראית שלה וכתבה:

"הכלבה שלי נחנקה אתמול בלילה אחרי שדחפה את הראש שלה אל תוך שקית צ'יפס ריקה. החבר שלי ואני יצאנו לעשות טיול לכלב של אחד מבני המשפחה לפני שהלכנו לישון. נסענו מרחק של 5 דקות מהבית, ונעדרנו מהבית פחות מ 20 דקות, וכשחזרנו אמא שלי אמרה לי שהכלבה שלי מתה. אח שלי שהיה רק מספר חדרים משם לא שמע דבר, הם ניסו לעזור לה אבל זה היה מאוחר מדי. בבקשה! כשאתם מסיימים לאכול את החטיף, אם יש לכם שקיות ריקות בבית של קורנפלקס או אפילו של אוכל כלבים, תחתכו את השקיות בשני הצדדים, כך שהיא לא תוכל להיתקע על הראש ולחנוק את הכלב, או אפילו ילד".

היא הוסיפה:

"הכלבה שלי הצליחה להכניס את הראש לתוך שקית שהשארתי ונחנקה. אם הייתי מודעת יותר לסכנה לא הייתי משאירה את השקית. במקום זה, הייתי לוקחת את הזמן כדי לחתוך את השקית ואז זורקת אותה לפח, וכך הייתי מונעת את הסיכוי שהכלבה שלי תיחנק ממנה".

tyt



בדיוק כפי שהייתם הופכים את הבית שלכם לבטוח עבור ילדכם ולא הייתם משאירים שקיות פלסטיק זרוקות ליד תינוקות, כך אתם צריכים לנהוג עם הכלבים והגורים שלכם. שקיות חטיפים הן לא הסכנה היחידה, שקיות קורנפלקס, חטיפי כלבים…כל שקית שמכילה אוכל יכולה להוות סכנה פוטנציאלית.

עמותת Prevent Pet Suffocation מנסה לעורר מודעות לבעיה. בעלי כלבים רבים משתפים את הסיפורים הטרגיים שלהם, וצריך לקרוא כמה מהם כדי להבין עד כמה חשוב הטיפ הבטיחותי הזה.

הנה סיפור אחד ש Prevent Pet Suffocation שיתפו בפייסבוק על משפחה שלא השאירה את השקית שוכבת סתם כך בבית, אבל היא בטעות יצאה מפח האשפה:

"משפחת טרואלר הרוסה לחלוטין אחרי שאיבדו את הגור החדש שלהם, ג'ארוויס, כאשר הוא נחנק משקית צ'יטוס. הילדים מקבלים את זה קשה במיוחד." אמרה איימי טרואלר. "היום, הלברדור האלוף שלנו, ג'ארוויס, נמצא מת בגיל 11 שבועות על ידי הבן שלנו. הוא נחנק אחרי שהכניס את הראש אל תוך שקית צ'יטוס ולא הצליח להוציא אותו. לא היינו מודעים לכך שזה יכול לקרות ואנחנו הרוסים. בדקתי באינטרנט כדי לבדוק עד כמה זה שכיח. אני כל כך כועסת והלוואי והייתי בודקת את זה קודם. הגוף שלו היה עדיין חם. ניסינו לבצע בו החייאה אבל הוא נפטר. האובדן תלש את ליבי החוצה ואם אנחנו יכולים למנוע את המקרה אצל משפחה אחרת זה שווה את שיתוף החוויה הנוראית. השקית כנראה עפה מהפח ואל תוך החצר האחורית שלנו. בבקשה שתפו את זה הלאה!"

teb1



ועוד סיפור שמדגים כמה מהר תאונות יכולות לקרות:

"שקית צ'יפס הייתה חזקה מדי עבור הכלב המתוק הזה בשם סטיל! למרבה הצער, הוא נחנק". רייצ'ל הופר כתבה, "הגבר החתיך הזה, סטיל, נלקח מוקדם מדי. הוא בדיוק חגג את יום הולדתו הרביעי. לא דמיינתי שהראש שלו יוכל להיתקע בתוך שקית צ'יפס, השארתי אותו לבדו ל 15 דקות, חזרתי והוא היה מת. הוא היה חבר כל כך טוב ונאמן. זה כל כך מכעיס אותי שטרגדיה כזאת יכלה להימנע, אם רק הייתי חושבת פעמים לפני שהשארתי את שקית הצ'יפס בחוץ. בבקשה אנשים, אל תתנו לזה לקרות לכלבים האהובים שלכם. תנוח של משכבך בשלום סטיל. אנחנו אוהבים אותך".

על ידי גזירה או קריעת השקיות האלה לפני שאתם זורקים אותם לפח, אתם יכולים להציל את החיים של הכלב שלכם או חיים של כלב של השכן, או אפילו של חתולים שמחפשים אוכל בפחים.

ten2

בואו נעזור למנוע חנק של בעלי חיים ולהפוך את זה לדבר שכולם מכירים ויודעים. שתפו את המידע החשוב ואת הסיפורים הללו. ובבקשה קחו לתשומת לבכם את העצות של המשפחות הללו.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן