.

הם עמדו להמית גורה משותקת כאשר לפתע הוטרינר ראה את כף הרגל שלה זזה וחשף את האמת המטרידה

כלבים זקוקים להרבה מאוד אהבה כדי שהם באמת יפרחו. אך למרבה הצער ישנם בעלים שמוכנים לוותר על החברים הפרוותיים שלהם ברגע שהם מראים סימני חולשה.

יש בעלי כלבים שאוהבים את הכלבים שלהם רק כשמתאים להם. במקרה של בלה בת החודש וחצי, הגורה המתוקה ננטשה על ידי המשפחה שלה כאשר היא לא הצליחה ללכת. הם הורידו אותה אצל הוטרינר וביקשו שירדים אותה במקום שיטפל בה.

המשפחה האמינה שבלה הייתה משותקת ובמקום לקחת אותה לבדיקה אצל הוטרינר כדי לגלות מה יש לה, הם פשוט רצו להרדים אותה. ברגע שהוטרינר ראה אותה הוא מיד חשד שישנה סיבה אחרת לכך שהכלבה המתוקה לא הולכת ומיד ערך מספר בדיקות.

הוא גילה שבלה לא הייתה משותקת אלא סבלה מהיפוגליקמיה.

פייפר ווד מעמותה מקומית, שהוטרינר שבדק את בלה יצר איתה קשר על מנת שתעזור לו למצוא לה בית, אמרה שיתכן והשיתוק ממנה סבלה הגורה הייתה בגלל המשפחה שהזניחה אותה.

"אולי הם לא האכילו אותה מספיק, ורמת הסוכר בדם שלה הייתה נמוכה מדי", היא כתבה בפייסבוק.

בלה גם הופרדה מאמא שלה בגיל צעיר מדי, מה שיתכן והוסיף לבעיות. אבל עם טיפול נכון של  הוטרינר, בלה החלימה במהירות ואחרי שישה שבועות היא כבר רצה ושיחקה שוב.

פייפר מצאה לה בית אוהב וקבוע שם אוהבים אותה, מאכילים אותה ומפנקים אותה.

"כשלקחתי אותה לביתה החדש, ראיתי אותה משחקת בפעם הראשונה", אמרה פייפר. "היא שיחקה עם 10 צעצועים שונים והתרוצצה סביב, והייתה כל כך שמחה. זה היה מדהים לראות בגלל שראיתי רק את הצד המפוחד שלה. היא בהחלט מרגישה טוב יותר, והיא מרגישה עכשיו בבית".

תודה לאל על הפעולה המהירה של הוטרינר! זה מחמם את הלב שהוא לא ויתר עליה וערך את כל הבדיקות שהייתה צריכה, אחרת היא לא הייתה היום בחיים.

שתפו כדי לאחל לבלה חיים ארוכים ומאושרים עם המשפחה החדשה שלה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן