.

הסיפור של 'הכלבה הכי עצובה בעולם' נותן תקווה לכלבים שעברו טראומה והתעללות

עד שמצאו אותה, לבדה קשורה לעמוד הושארה למות, הכלבה הזאת לא יכלה להיות יותר עצובה ומובסת. אבל למרות הטראומה הלא ידועה וההתעללות שעברה, הנה סיפור של תקווה.

למרות שנשלחה לכלבייה יחסית בטוחה בפילדלפיה, מצבה של הכלבה הנטושה ושבורת הלב סירב להשתפר. עובדי הכלבייה ניסו ככל שביכולתם להוציא אותי מהעננה השחורה שריחפה מעליה, ולנסות אפילו במעט לגרום לה להרגיש טוב יותר. אבל שום דבר לא עזר.

"היא ישבה בעצב בכלוב שלה בכלבייה, כל כך מפוחדת שהיא אפילו לא הרימה את הראש בשביל חטיפים". אמרה ברידג'ט, מתנדבת בכלבייה. "הם חששו שהם יצטרכו להמית אותה מכיוון שהיא הייתה כל כך מפוחדת ועובדי הכלבייה לא יכלו להעריך ולדעת איך היא תהיה".

dog



בידיעה שהזמן שלה הולך ואוזל בכלבייה הצפופה, שם כלבים מפוחדים הם האחרונים שמאמצים (אם בכלל), ברידג'ט פנתה למדיה החברתית לעזרה. תמונות שהיא שיתפה של הכלבה המובסת מורידה את ראשה בעצב הפכו ויראליות בקרב אוהבי חיות בפייסבוק.

"הפרצוף הכי עצוב שאי פעם ראיתי", כתבה מגיבה אחת. "אני רק רוצה לנשק אותה, לאהוב אותה ולהגיד לה שהכל יהיה בסדר".

sad



תוך מספר שעות התמונה שותפה מאות פעמים – ועד סוף היום החיים שלה ניצלו כאשר קבוצה שמצילה כלבים קראה את הסיפור שלה, והחליטה להעניק לה מחסה, ושם חדש – פריווינקל (perriwinkle).

"היא הלכה לבית מחסה מדהים בשם Sperenza Animal Rescue. הם יעזרו לשקם אותה, ובסוף התהליך, ימצאו לה בית טוב", אמרה ברידג'ט. "אם לא היינו משתפים את התמונה שלה…היא לא הייתה איתנו היום".

סוף סוף פריווינקל תוכל להרגיש בטוחה.

יש בכלביות המון כלבים שעדיין לא מוכנים לאימוץ אחרי הטראומה וההתעללות שעברו. שם נכנסים לתמונה אנשים נפלאים כמו ברידג'ט (וגם בישראל יש לא מעט כאלו), אבל הם לא יכולים לעשות זאת לבדם.

"כולנו חברים בכפר החשוב הזה", אמרה ברידג'ט. "יש אמרה – צריך כפר כדי להציל חיה".

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן