.

העיר הזו אסרה בחוק גידול כלבי פיטבול – אוהבי כלבים בכל רחבי העולם זועמים על ההחלטה!

אין בעל חיים אוהב כמו כלב. הם אוהבים את הבעלים שלהם יותר מהכל ויעשו הכל כדי לשמח אותם כדי שהם יאהבו אותם בחזרה.

אבל למרבה הצער, לא כולם נחמדים לכלבים. יש כאלו שמרביצים להם, לא מאכילים אותם, או מאמנים אותם להילחם עם כלבים אחרים.

כלבים שריריים עם לסתות חזקות הם פופולריים בקרב פושעים שרוצים להרוויח כסף מקרבות כלבים. וכתוצאה מכך יצא שם רע לחלק מגזעי הכלבים.

לכלבי פיטבול יצא מוניטין של 'כלבי קרבות' – וכתוצאה מכך אנשים חושבים שהם כלבים אגרסיביים ומסוכנים.

פיטבולים שאומנו לקרבות בדרך כלל מסיימים את החיים שלהם או בזירה או בהמתה, אחרי שבילו חודשים בכלביות והסגרים, בלי סיכוי גבוה שמישהו ירצה לאמץ אותם.

pidf

למרות שרוב אוהבי הכלבים מבינים שזה לא הגזע שאגרסיבי, אלא האדם, רבים ממשיכים להאשים את כלבי הפיטבול בכך שהם מסוכנים ותוקפניים.

עכשיו עיר בקנדה החליטה לאסור על גידול כלבי פיטבול באופן גורף.

זה נשמע כמו בדיחה, אבל למרבה הצער זו עובדה. מונטריאול, העיר השנייה בגודלה בקנדה, החליטה לאסור על גידול כלבי פיטבול וכלבים 'דמויי פיטבול' לחלוטין. הסיבה מאחורי החוק החדש הזה היא שהם רוצים להפחית את מספר תקיפות הכלבים בעיר.

"חובתי כראש עיריית מונטריאול היא לוודא שאני עובד עבור כל תושבי העיר. ואני כאן כדי לגרום להם להרגיש בטוחים ושיהיו בטוחים", כך אמר דניס קודר, ראש עיריית מונרטיאול, לחדשות CBC אחרי שהחוק החדש עבר.

מאחורי האיסור עומד סיפור טרגי של תקיפה שהתרחשה במונטריאול לפני ארבעה חודשים. אישה מתה אחרי שהותקפה על ידי כלב, שהם מאמינים שהיה פיטבובל.

החוק יכנס לתוקף ב 3 לאוקטובר, אז יהיה לא חוקי לגדל פיטבול או כלבים דמויי פיטבול, כמו אמסטף, בול טרייר, או כלבים מעורבים עם הגזעים הללו. בעלי כלבים שכבר יש להם פיטבולים יצטרכו להוציא רישיון מיוחד לפני סוף השנה על מנת שיורשה להם להמשיך ולהחזיק בכלב.

אבל כך הסיפור רק נהיה גרוע יותר. בזמן שכלבים שכבר יש להם בית כנראה לא יפגעו, זה לא יהיה המקרה עבור יותר מ 700 הפיטבולים שנמצאים בכלביות ברחבי העיר. אם הכלבים הללו לא מצאו בית עד היום (3.10) הם יומתו.

זה חוק פשוט נוראי שמעיד על בורות אדירה של קברניטי העיר מונטריאול. כדי לעזור ולשנות את החוק האכזרי אתם יכולים לחתום על העצומה כאן.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן