.

הפיטבול של המשפחה היה על הספה – עכשיו תראו את התגובה שלו כשחמישה גורי חתולים רצים פנימה

הכירו את אוזי. הוא כלב פיטבול שהיה קצת מתוסכל בשנים האחרונות. זאת אומרת, עד שהבעלים שלו צירפו למשפחה כמה חברים חדשים – ואוזי זכה לקבל את מה שתמיד רצה…

שגר של גורי חתולים איתם יוכל לשחק ולשמור עליהם.

משפחתו של אוזי, שגרים דרום קליפורניה, אימצו אותו לפני שלוש שנים. הוא תמיד זכה לקבל הרבה אהבה מאמא ואבא שלו ושלושת ילדיהם – אבל לא מהחתול של המשפחה, נורם.

אוזי ניסה להיות חבר של נורם מאז שהוא הגיע. אבל נורם פשוט לא רוצה שום קשר אליו.

זה עצוב, מכיוון שאוזי הוא כלב אוהב וחברותי. אבל אל תרגישו רע בשביל אוזיי, בקרוב הוא יקבל חברים חדשים איתם יוכל לשחק כמה שהוא רק רוצה!

בחודש יוני האחרון, משפחתו של אוזי הכניסה הביתה חתולה חדשה בשם וויני. היא הייתה חתולת רחוב וההורים של אוזי לא יכלו לראות אותה בודדה וללא בית, אז הם אימצו אותה.

חודשיים לאחר מכן, וויני המליטה חמישה חתלתולים. עבור אוזי, זה היה חלום שהתגשם, והוא לקח את התפקיד החדש שלו בתור דוד ברצינות רבה.

בכל פעם שאוזי שומע את החתלתולים בוכים, הוא מיד רץ אליהם ומוודא שהם בסדר, וזה בהחלט השפיע על מצב הרוח שלו.

"מאז שהרשינו לאוזי להתקרב ולהיות באינטראקציה עם החתלתולים, הוא הרבה יותר שמח", סיפרה הבעלים שלו.

ו-וויני החתולה אוהבת את אוזי גם. היא אוהבת להתחכך בו, והמשפחה חושבת שכך היא מראה את הכרת התודה שלה על כך שהוא עוזר לה עם הגורים.



הבעיה הגדולה היא מה יקרה אחרי שהגורים יאומצו על ידי משפחות חדשות. לארבעה גורים יהיו בתים חדשים אליהם הם יעברו כשיהיו גדולים מספיק, ו-וויני והגור 'טראבלמייקר' ישארו אצלם.

אמו של אוזי אמרה שהוא לא מפסיק לפזר אהבה. ועכשיו הוא מקבל את האהבה הזו בחזרה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן