.

חושבים שבעלי חיים חמודים כשהם עושים את זה? אתם צריכים לעצור ולהזעיק עזרה באופן מיידי

האם ראיתם את הכלב או החתול שלכם מצמיד את הראש לקיר? עבור חלק, זה אולי עוד דבר חמוד שחיית המחמד שלהם עושה.

אך כל בעלי חיות המחמד צריכים להיות מודעים לכך שאם הם רואים את החבר הפרוותי שלהם עושה זאת, כל הנורות האדומות צריכות להידלק.

לא מספיק אנשים יודעים שאם כלב או חתול מצמידים את הראש לקיר זה יכול להיות סימן לבעיה קטלנית. אם אתם רואים אותם עושים את זה, קחו אותם מיד לוטרינר!

התופעה הזו, הידועה בשם 'לחיצת ראש' (head pressing), מתאפיינת בכך שהכלב או החתול מצמיד את הראש שלו לקיר או הרצפה. השאלה שרוב האנשים שואלים היא: מדוע הם עושים את זה?

לעתים הסיבה יכולה להיות שהם מנסים להפחית את חוסר הנוחות שהם מרגישים.

יכולות להיות מספר סיבות למדוע חיות מחמד מתנהגות כך, אך זה בדרך כלל בגלל מחלה נוירולוגית או פציחה, דלקת או זיהום, או הרעלה.

אז אם יש לכם חיית מחמד שמצמידה את הראש כך לקיר, חשוב להשגיח עליה ולקחת אותה לוטרינר כדי לבדוק מה הבעיה. וזה נכון לגבי לא רק כלבים וחתולים, אלא גם לסוסים, עזים ופרות.

דברים נוספים שיכולים להצביע על כך שחיית המחמד שלכם סובלת מבעיה נוירולוגית הם: הליכה במעגלים, התכווצויות בתדירות גבוהה, בעיות בראייה, רפלקסים איטיים, וכל שינוי התנהגותי בולט.

חשוב להשגיח על חיית המחמד ולא להתעלם מסימנים שיכולים להעיד על בעיה.

בבקשה השגיחו ושמרו על חיית המחמד שלכם, ותמיד שימו לב להתנהגות שלה. כלבים וחתולים לא יכולים לתקשר איתנו ולספר לנו על הבעיות שלהם, ויש להם שיטות שונות להראות שהם סובלים מבעיה כזו או אחרת.

כתוצאה מכך, ידע כזה יכול להציל חיים! בבקשה עזרו לנו ושתפו את המידע החשוב הזה העם כל אוהבי החיות שאתם מכירים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן