.

חייל משוחרר לקח כלב טיפולי לבית הכלא – לפתע הכלב רץ במהירות שיא אל עבר אחת האסירות

כלבים הם באמת הנשמות הכי טובות בעולם. זה מדהים איך שהם מסוגלים לשנות את חיינו לטובה ואיך הם אוהבים אותנו אהבה ללא תנאי בלי קשר למי שאנחנו.

כלב השירות פאקס (pax) אינו יוצא דופן. כאשר הוא החל לעבוד עם החייל המשוחרר ביל קמפבל, הוא שינה את חייו של החייל לשעבר האמיץ, ונתן לו את הכוח הנפשי שהוא היה צריך כדי להתקדם עם חייו. אבל זמן קצר אחר כך בילה גילה שהוא לא האדם היחידי שפאקס עזר לו בדרך להחלמה.

כאשר ביל קמפבל, חייל משוחרר ששירת בעירק, חזר הביתה לארצות הברית, הוא היה במקום חשוך מאוד בחייו. במהלך השירות הוא סבל מפגיעה מוחית כל כך קשה שהוא חזר הביתה עם נכות של 100%.

הטראומה הייתה כל כך קשה, שעכשיו, החייל המשוחרר בן ה 47 בקושי מסוגל לצאת מביתו. משפחתו דאגה מאוד ממצבו, מאיכות חייו ומעתידו.

למרבה המזל, הכל השתנה כאשר ביל קיבל את פאקס, כלב טיפולי המאומן במקרים של הפרעת דחק פוסט טראומטית. הלברדור הנאמן הצליח להעניק לביל את הכוח הנפשי שעזר לו להמשיך בחייו בדרך כזו שהוא בחיים לא חשב שאפשרית כאשר חזר לביתו.

ביל היה אסיר תודה לפאקס והוא היה נחוש לפגוש את האישה שאימנה אותו. אז ביל ופאקס עשו דרכם לבית הכלא לנשים בדפורד הילס.

זיהה מיד

כאשר הגיעו לבית הכלא היה ברור שפאקס יודע איפה הוא נמצא. יותר מכך, הוא לא יכל לחכות לאיחוד עם החברה הוותיקה שלו. הזנב שלו כשכש ללא הפסקה והעיניים שלו חיפשו את הבעלים הקודמת שלו, אישה בשם לורי קלוג.

לבסוף, פאקס הבחין בלורי. הוא מיד רץ במהירות שיא והרעיף עליה חיבוקים ונשיקות.



“הוא נתן לי הרגשת חופש”

אחרי האיחוד המרגש, לורי וביל בירכו אחד את השניה ושלושתם הלכו לבניין בו 27 אסירות מאמנות כלבי שירות.

לורי, שקיבלה את פאקס שלושה שבועות אחרי שאביה נפטר, הסבירה את ההשפעה שהייתה לו עליה.

"גם אני סבלתי מהפרעת דחק פוסט טראומטית. אחרי שנים של אלימות והתעללות מבית. גם לי היו פלאשבקים", היא סיפרה לביל.

"פאקס ידע, והוא גרם לי לדעת שאני לא שם, אני כאן. ידעתי שהוא יגרום למישהו להרגיש בטוח. הוא נתן לי הרגשת חופש במקום בו אני אמורה להרגיש הכל חוץ מחופש".

צפו באיחוד המרגש עד דמעות בסרטון למטה:

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן