.

יום עצוב מאוד בבריטניה – אושרו בחוק מתקני הרבעת כלבי ביגל לצורכי ניסויים בבעלי חיים

בזמן שעולם החיות התמקד בטיפול והיחס המזוויע כלפי כלבים שגודלו לאכילה באסיה, זוועה דומה אושרה על ידי הממשלה בבריטניה – חוות הרבעה של כלבי ביגל שנועדו אך ורק לניסויים בבעלי חיים. 

big1

לפי חדשות סקיי, שדיווחו לראשונה על הסיפור, חברה אמריקנית זכתה בערעור אחרי שבמקור בקשתה נדחתה על ידי שר הקהילה הבריטי לשבר סר אריק פיקלס. שר הקהילה הנוכחי גרג קלארק הוא האחראי לשינוי ההחלטה שתאפשר לחברת יורקשייר אוורגרין (שהיא חלק מהחברה האמריקנית מארשל ביוריסורסס) לגדל ולהרביע ביגלים קרוב לעיר האל (אנגליה) בשביל ניסויים בבעלי חיים, בעודם בחיים.

מה שמפתיע עוד יותר שזה לא מתקן ההרבעה הראשון, אלא השני. הראשון בהארלן, קיימברידג'שייר, גם מרביע כלבי ביגל בבריטניה בשביל ניסויים בבעלי חיים. הם מספקים כיום כ 3000 כלבים בשנה למעבדות בבריטניה.

big2

"מספר הניסויים בכלבים פחת באופן משמעותי ב 10 השנים האחרונות, אבל יתכן וההחלטה הזאת שמחזירה אותנו שנים אחורה תחזיר את הטרנד", אמר מזכיר האגודה נגד ניסויים בבעלי חיים, ז'אן קרימר.

בהצהרה שפורסמה על ידי אגודת האנשים למען טיפול אתי בבעלי חיים נאמר: "השר גרג קלארק, הראה חוסר חמלה, היגיון פשוט ואינטליגנטיות".

"גידול כלבים בשביל ניסויים זאת תמיכה במקצוע מביש וזה משהו ששייך לעבר, כשלא ידענו שיש לנו אופציות אחרות".

חדשות סקיי מדווחים שהביגלים נמכרים תמורת סכום של כ 1600 יורו, מה שהופך את זה לשוק שמגלגל כ 5.5 מיליון דולר בשנה.

big2

חברת מארשל ביוריסורסס מגדלת בעלי חיים רבים למטרות ניסויים מדעיים, כולל ביגלים, חזירים גמדיים, כלבים מעורבים, וחמוסים. לפי האתר שלהם, הם מגדלים ביגלים גם בסין, ויש להם מתקנים בצפון אמריקה, אירופה, הודו, דרום קוריאה, ויפן.

איך אתם יכולים לעזור? 

big4

קודם כל, תוודאו שאתם לא מוציאים את הכסף שלכם על מוצרים שנוסו על בעלי חיים. בכל פעם שאתם קונים מוצרים כאלה אתם 'מצביעים' עם הכסף שלכם. אם נפסיק לתמוך במוצרים האלה, החברות הללו יאלצו להפסיק את הניסויים על בעלי החיים.

big5

יש אפליקציה חינמית שמאפשרת לכם לבדוק במהירות אם המוצרים של החברה הם חופשיים מאכזריות. אתם יכולים להוריד אותה כאן. יש אפליקציה נוספת עם קצת יותר אפשרויות והיא עולה 2.99$. אתם יכולים לקנות אותה ב iTunes והיא נוצרה על ידי פרויקט החופש לביגל.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן