.

ילדה קטנה התיישבה יחד עם פיטבול, אבל תראו מה קורה כשהיא מתחילה להקריא לו

בכלבייה של צער בעלי חיים במיזורי קורה דבר נפלא. פעם החודש, במסדרונות של הכלבייה, ילדים מתיישבים מול הכלובים של הכלבים ומקריאים סיפורים לכלבים ההומלסים שנמצאים בפנים. וזה עושה הבדל גדול בחייהם של הכלבלבים המתוקים.

הכלבים, לא משנה אם הם מפוחדים או היפראקטיביים, יתקרבו לילדים, כדי לראות ולהקשיב למה שהם מספרים.

המטרה של התכנית בשם The Shelter Buddies Reading היא לגרום לכלבים להתרגל לבני אדם ובאותו הזמן לעזור לילדים לשפר את הקריאה שלהם על ידי כך שהם מקריאים למישהו שלא ישפוט אותם, ולא יפסיק להקשיב להם.

bd1

הכלבייה מצאה שהקראת ספרים לכלבים היא פעילות חברותית  חשובה עבורם. הקול הריתמי מרגיע את הכלבים והוא עוזר לכלבים מפוחדים להרגיש יותר בנוח עם אנשים בלי שיכריחו אינטראקציה.

לא רק שהקריאה עוזרת להפחית לחץ וחרדה אצל הכלבים, היא עוזרת לטפח אמפתיה אצל ילדים ומלמדת אותם על כלבים שנמצאים בכלביות.

bd2



ילדים בגילאי 6 עד 15 נרשמים לתכנית אונליין. ובכלבייה מלמדים אותם איך לקרוא את שפת הגוף של הכלב כדי לדעת אם הוא מפוחד או לחוץ, מה שיכול להועיל להם במפגשים יומיומיים עם כלבים.

התועלות לכלבים וגם לילדים היו מדהימות!

bd3

קריאת ספר לכלבים עוזרת לכלבים ביישנים להיות רגועים ליד אנשים ומלמדת כלבים אנרגטיים שהתנהגות רגועה היא רצויה. זה יכול לעזור לכלבים להיות נחשקים ורצויים יותר על ידי מאמצים פוטנציאלים.

והילדים לומדים מיומנויות חיוביות. בתכנית דומה שנערכת בכלביית מנצ'סטר, הילדים שיפרו לא רק את יכולת הקריאה שלהם. המורים שמו לב שילדים נעדרים פחות מבית הספר, עושים יותר שיעורי בית, והביטחון העצמי שלהם ליד תלמידים אחרים עלה.

bd4

התכנית של עמותת צער בעלי חיים מיזורי נערכה בשנתיים האחרונות בתקופה חד המולד, וההצלחה הייתה כל כך גדולה, שעכשיו הם עושים זאת פעם בחודש.

אם הכל ילך כמתוכנן, התכנית תעבור לכל הכלביות של העמותה, ותכלול גם הקראה לחתולים.

איזו יוזמה נפלאה! גם בישראל צריכים לאמץ אותה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן