.

ילד אחד קטן עשה נס שגרם לכלבה המפוחדת הזאת להרגיש בטוחה שוב

נאלה הגיעה לכלביית Christchurch Bull Breed Rescue מפוחדת וסגורה רגשית, עד לנקודה שעובדי הכלבייה היו צריכים לשבת מחוץ לכלוב שעה במשך שעות רק כדי לגרום לה לבטוח בהם. נאלה, למרבה הצער, המשיכה לרעוד ולנהום. הם צילמו אותה במשך שעות בתקווה לתעד את  הרגע שהיא מבינה שזה בסדר ושאף אחד לא רוצה לפגוע בה. ואז לאחת העובדות היה רעיון גאוני – היא ביקשה מהבן שלה, זאק, לגשת. מסתבר שזאק היה הנס שנאלה הייתה צריכה.

NEW ARRIVAL – This girl arrived with us a few weeks ago. She had been wandering the streets for some time and was extremely shut down and terrified. I spent her entire first & second day sitting on the floor trying to gain her trust. I took hours and hours of footage trying to catch 'the moment' that she decided to trust me. She wasn't having a bar of me, just sat at the back of the run trembling and growling. Then I bought in my secret weapon and the magic happened right before my eyes!!
❤️

Posted by Christchurch Bull Breed Rescue on Thursday, March 24, 2016

זאק אולי היה הנשק הסודי שלה. אבל מה שהוא באמת היה, זה האדם שהציל את חייה של נאלה. הודות לילד הקטן וההשפעה העמוקה שלו על נאלה, הכלבה שהייתה מפוחדת עזבה את הכלבייה ועכשיו גרה עם זאק ועם אמא שלו! היא גם חולקת את הבית עם כלב פיטבול בשם פאפא. כל בן משפחה מקדיש עצמו כדי לעזור לנאלה עם היכולות החברתיות שלה.



בפוסט פייסבוק נוסף, אפשר לראות איך נאלה מתקדמת יפה ויש תקוות גדולות שבקרוב היא תוכל למצוא את המשפחה הקבועה והאוהבת שלה.

ll1

שונה מאוד מנאלה המפוחדת והנוהמת של הכלבייה. תראו כמה היא רגועה

ll2



ואין לה בעיה להכיר חברים חדשים

ll3

היא ממש מעריצה את זאק, והיא מקווה שהבית החדש שלה יהיה עם ילדים

ll4

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן