.

כולם חשבו שהיא מטורפת כשהחליטה להציל זאבה. הסרטון הזה מוכיח שהם טעו!

לאקומי הזאבה הייתה בת 8 חודשים כאשר נמצאה מורעבת ועל סף מוות. היה ברור שהיא נולדה וגדלה בשבי. אבל מסיבה לא ידועה, הבעלים שלה שחרר אותה לטבע, שם היא חולצה על ידי חוות מחסה.

לכאשר לאקומי הגיעה לחוות המחסה, היא הייתה אנטי-חברתית. אבל כאשר משתמשת היוטיוב Sarah הגיעה למקום, הכל השתנה. הזאבה הפכה להיות יצור עדין ואוהב שכבשה לבבות של מיליוני אנשים באינטרנט במהלך השבועיים האחרונים. יותר מ 3 מיליון אנשים צפו בלאקומי מקבלת ליטופים חמודים בבטן.

כשלאקומי הגיעה לחוות המחסה, בה היא מתגוררת, היא הייתה זקוקה לניתוח וטיפול רפואי כדי לשרוד. בהתחלה, היא לא נתנה לאף אחד להתקרב אליה רוב האנשים חשבו שהזאבה היא מקרה אבוד, אז כאשר שרה הגיעה למקום, אף אחד לא חשב שהיא תוכל לשנות אותה. אבל שרה לא הקשיבה להם, במקום, היא הקשיבה לליבה.

לאט לאט לאקומי הבינה שהמטפלים שלה רק רוצים בטובתה, וצעד אחר צעד היא נפתחה והרגישה יותר רגועה ונינוחה. ואחרי כחודשיים, לאקומי הייתה בריאה ועכשיו היא ושרה חברות הכי טובות.

"לאקומי היא דוגמא לנפלאה לכוח של האהבה, והזכות להכיר אותה זה אחד הדברים הטובים בחיים שלי", כתבה שרה ביוטיוב. צפו במערכת היחסים הנפלאה שלהן.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן