.

כך תשמרו על הכלב שלכם במהלך הזיקוקים ביום העצמאות

מחר בערב יחלו חגיגות העצמאות, וכבכל שנה, גם השנה הם יביאו עמם חרדה עצומה עבור החברים הטובים ביותר שלנו.

אספנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם להקל עליהם ולהפחית את החרדה ברגעים הקשים הללו (והטיפ הראשון – להבין אותם. באמת באמת קשה להם).

1. השאירו את כלבכם במקום מוכר ומבודד מרעש ככל הניתן. אין כל הצדקה לקחת את הכלב עמכם למופעי הזיקוקים. זכרו כי שמיעתו חזקה עשרות מונים משלנו. נוסף על כך, הוא עלול לברוח ולהפגע.

2. מומלץ ביותר לסגור חלונות ולהדליק את הטלוויזיה, מה שייצור "מיסוך" של רעש מפני הזיקוקים.

ffa

3. במידה וקיבלתם תרופת הרגעה מהוטרינר/ית, יש לזכור כי עליכם לתת לכלב את התרופה טרם תחילת מופעי הזיקוקים.

4. גם אם נשמעים בבית מטחי הזיקוקים, התעלמו מהם! ולא רק מהם – התעלמו גם מהכלב והמשיכו להתנהל כאילו לא שמעתם דבר. זכרו כי הכלב קולט את תגובתכם לגירויים, וכיוון שהוא מזהה אתכם כמנהיגי הלהקה – הוא בוודאי יחפש אצלכם מסרים כדי לדעת כיצד להגיב בעצמו. התעלמות מצדכם תראה לכלב כי לפחד אין כל סיבה.

5. אל תשאירו את הכלב בחצר הבית – הוא עלול לעשות הכל בכדי לברוח מהמקום, אותו הוא מזהה כרגע כמסוכן. עשרות כלבים נדרסים בכל שנה במהלך חגיגות יום העצמאות.



6. אין להשאיר את הכלב במרפסת פתוחה – זכרו כי הכלב לא יודע כי הוא נמצא במקום גבוה, ועלול לקפוץ אל מותו בעקבות הפאניקה אליו נקלע.

7. אפשרו לכלב למצוא מקום מסתור שקט – אל תנסו להוציאו מהמחבוא, הוא ייצא כשירגיש בטוח.

8. הקדימו את הטיול בחוץ עם כלבכם על מנת להמנע מהזיקוקים כשאתם בחוץ. ניתן לבדוק את שעת מטחי הזיקוקים בחיוג מוקד העירוני (106) ו/או ברשויות המקומיות.

9. ודאו כי על קולר הכלב ישנו תג שם עם פרטי התקשרות – שמו של הכלב ומספר הטלפון שלכם וכי פרטיכם על השבב שלו מעודכנים (ניתן לבדוק זאת במרכז השבבים הארצי). עשרות כלבים נמצאים ברחובות ו/או מגיעים לכלביות העירוניות בכל שנה לאחר שברחו בעקבות הרעש, ואמצעים אלו יסייעו לחברכם לחזור הביתה במהרה.

10. בתום החגיגות – שימו לב לסכנות בריאותיות בעת טיולים בטבע או בשכונה – כגון אכילת עצמות עוף ושאריות מהמנגלים. באופן כללי, מומלץ לא לזרוק לכלב חתיכות בשר מהמנגלים – בשר מתובל ושרוף עלול לפגוע בבריאותם.

דרך עמוד הפייסבוק ג'ונגל – לחיות שחיות בעיר הזאת

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן