.

כלבה זקנה ומדוכאת פשוט בוהה בקיר בריקנות אחרי שהחזירו אותה שלוש פעמים לכלבייה

פריננס הפיטבול מחכה כבר יותר מ 980 ימים לבית חם ואוהב. וזה לא שאנשי העמותה לא ניסו למצוא לה בית. אבל היא חוותה שנתיים וחצי של מעבר מאומנה לאומנה, אימוצים שכשלו וחיים בכלוב בכלבייה. פרינסס נמצאת כרגע בכלבייה, שם המתנדבים והעובדים דואגים שהיא תקבל את הטיול שלה, את זמן המשחק שלה והרבה תשומת לב. אבל הכלבה בת ה 8 מראה סימנים של דיכאון, אין ספק שזה בגלל שהיא עדיין לא מצאה משפחה שתאהב ותשמור אותה.

בינואר 2013, המשפחה שלה שגידלה אותה במשך 6 שנים מאז שהייתה גורה החליטה לנטוש אותה והביאה אותה לפיקוח על בעלי החיים בפיניקס, אריזונה. הם עברו דירה ולא רצו לקחת אותה יחד איתם. הם פשוט נטשו אותה.

pr1בגלל הגיל שלה (היא הייתה בת 6 כשננטשה), ובגלל הגזע שלה, פריננס נכנסה מהר לרשימת הכלבים המועמדים להמתה. אבל למזלה, אלנה בובו, שעובדת עם עמותת Rescue Pals, הבחינה בה וחילצה אותה.

pr2



פריננס הייתה כל כך מאושרת לצאת מהכלבייה. אלנה גילתה במהרה שפריננס היא כלבה חברותית, מתוקה ואוהבת, שאוהבת אנשים יותר מאת החיים עצמם.

pr3

תכונות האישיות האחרות שלה מתוארות באופן הומוריסטי באתר האימוץ שלה: "אני בטטת כורסא. אני מתמלאת אנרגיה כשמגיע זמן טיול או משחק, או כשבאים לבקר אותי. אבל הכי חשוב והכי כיף – זה זמן אוכל! אני אוהבתתתת אוכל! אני אעשה הכל בשביל אוכל. אוכל זה נפלא".

pr4

היא אומצה בעבר, אבל המשפחות לא התאימו. במקרה אחד, כשאלנה באה לבדוק מה שלומה, היא מצאה אותה קשורה מאחורי הבית בלי אוכל או מים. אלנה מיד החזירה אליה את פרינסס. שני אימוצים נוספים נכשלו, והאכזבה החלה להשפיע על פרינסס. בכל פעם שהיא חוזרת לכלוב שלה, היא נהיית עצובה יותר ויותר.

pr5

אלנה אמרה שמלבד תשומת הלב הרגילה שהיא מקבלת ממטפלים בכלבייה, היא לפעמים רואה את פרינסס פשוט בוהה בקיר. מכיוון שהיא כלבה כל כך חברותית, פרינסס מתעודדת ונהיית שמחה כשמישהו עוצר ליד הכלוב שלה.

pr6

אלנה והמחלצים מנסים להפיץ את המילה בנוגע לכלבה הנפלאה הזאת בתקווה שהפעם הרביעית תביא את המזל, ושפרינסס תמצא את המשפחה שתטפל בה כפי שמגיע לה.
pr7



בקרו באתר של פרינסס ובפייסבוק כדי לקבל פרטים נוספים. ועזרו לפריננס למצוא בית.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן