.

כלבה משוטטת ראתה תינוק בן חודש נטוש בסמטה חשוכה. ואז האינסטינקט האימהי שלה נכנס לפעולה

לפעמים אנו שומעים על סיפורים שבאמת מזכירים לנו מדוע כלבים הם החברים הטובים ביותר של בני האדם.

במקרים רבים, קל לשכוח שלכלבים יש אינסטינקטים הרבה מעבר למה שבני אדם יכולים להבין, ולאחרונה בסיפור בו כלבה משוטטת הגנה על תינוק קטן, זה הפך ברור אפילו יותר.

ברחובות ארגנטינה, כלבה משוטטת שקיבלה את השם Way מהתושבים המקומיים, נצפתה מסתובבת לה מחפשת אחר שאריות מזון. Way היא אמא בעצמה ויש לה ניסיון בגידול גורים קטנים.

באחד הימים, Way שוטטה לה, חיפשה מזון, כפי שהיא עושה בכל יום, כאשר לפתע נתקלה בתינוק נטוש בן חודש בסמטה חשוכה. חסר אונים לחלוטין, התינוק בן החודש הושאר למות בקור המקפיא על ידי אמו בת ה 39, שכבר לא רצתה לגדל את הילד שלה.

jj1

כשהיא מגייסת את הגורים שלה כדי לחמם את התינוק, Way עטפה את עצמה מסביב לתינוק בניסיון לשמור על חום גופו. ללא האינסטינקט האימהי של Way, התינוק היה קופא למוות באותה סמטה.



jj2

בוקר למחרת, אישה מקומית העונה לשם אלחנדרה גריפה שמעה את הבכי של התינוק מגיע מהסמטה, וכשהיא ניגשה לשם היא הבחינה בתינוק ומיד לקחה אותו לבית החולים. האמא בת ה 39 שנטשה את התינוק שלה זוהתה זמן קצר אחרי שאלחנדרה הביאה אותו לבית החולים, ונעצרה על ידי הרשויות.

jj3

האינסטינקט האימהי של Way נכנס לפעולה, ולמזלו של התינוק, היא עשתה עבודה נפלאה בכך ששמרה על חום גופו והשאירה אותו חי עד שאלחנדרה מצאה אותם מכורבלים יחד בבוקר למחרת.

Way הוכתרה כגיבורה, ותמיד תהיה כזו בזמן שהיא ממשיכה לשוטט ברחובות יחד עם הגורים שלה.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “כלבה משוטטת ראתה תינוק בן חודש נטוש בסמטה חשוכה. ואז האינסטינקט האימהי שלה נכנס לפעולה

  1. שמישהו ידאג גם לכלבה אומר:

    איך אפשר להשאיר תינוק בחוץ בקור לבד? כמה חולת נפש אפשר להיות? לא נתפס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן