.

כלבה שמעה את השריקה של הבעלים שלה בשדה, לקחה צעד אחד קדימה וקרעה את האינטרנט מצחוק

להיות כלב שרץ בשדה, חופשי עם כל המרחבים האלה, זו וודאי הרגשה מדהימה. זה גם נפלא לצפות בהם נהנים בסביבה הטבעית שלהם ומתאחדים עם הטבע.

כלבים מתרגשים ממראות וריחות חדשים של והאושר הטהור שהם חווים יכול להיות מדבק.

עבור מייגן כלבת הלרצ'ר, הייתה לה תגובה יוצאת דופן למדי כאשר היא רצה בשדה הגבוה כשהיא מנסה להגיע לבעלים שלה. הסרטון למטה קרע את האינטרנט מצחוק ואפשר להבין מדוע.

מקורם של כלבי הלרצ'ר הוא באירלנד, והם תוצאה של הרבעה של כלבי גרייהאונד. הם יכולים לרוץ מהר, ומשתמשים בהם בתור כלבי ציד, אבל הם אוהבים גם להתכרבל על הספה יחד עם הבעלים שלהם.

זוג מושלם

כלבי לרצ'ר אוהבים להיות בחוץ ולרוץ בטבע ומייגן אינה שונה. היא גרה בחווה גדולה יחד עם הבעלים שלה והחברה הכי טובה שלה, מולי, כלבת ג'ק ראסל קטנה.

בהשוואה למייגן, מולי היא קטנטונת ומתקשה לשמור על הקצב של חברתה הגדולה, אבל זה לא מונע ממנה לנסות. השתיים נראות כמו זוג מושלם!

הבעלים של מייגן היה בצידו השני שלל השדה וקרא לשתי החברות הפרוותיות שלו. כשהוא שרק הן מיד נכנסו לתוך השדה.

וכשאתם רואים את התגובה של מייגן כאשר היא נכנסת לשדה, אתם עוד יכולים לחשוב שהיא שכחה שהיא כלבה. זו דרך מוזרה מאוד להגיע לבעלים שלה, אבל היא כל כך מתרגשת.

מראה מלבב

מייגן נראית כמו הכלאה בין קנגורו לארנב; זה ברור שהיא אוהבת להיות בעשבייה הגבוהה של השדה ואנו מקווים שזו לא הפעם הראשונה או האחרונה שהיא זוכה ליהנות מהמקום הזה.

צפו בסרטון המקסים של מייגן מולי. האושר שלה פשוט מדבק!

למייגן יש כל כך הרבה אנרגיה! איזה תגובה נפלאה לטבע. שתפו את הסיפור עם החברים שלכם אם הקפיצות שלה העלו לכם חיוך על הפנים!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן