.

כלבה שעברה התעללות סירבה לצאת מהפינה שלה ורק בהתה על הקיר אחרי החילוץ שלה

כלבים הם אינטליגנטיים ורגישים מאוד שלמרבה הצער סובלים מפגיעה פסיכולוגית ארוכת טווח כאשר אנשים חושבים שזה בסדר להתעלל בבעל החיים שסומך עליהם.

זה תמיד מדהים אותנו איך כלבים יאהבו את הבעלים שלהם אהבה ללא תנאי למרות שמתייחסים אליהם בצורה נוראית, לנאמנות שלהם אין גבולות.

אנג'ל, כלבת גרייהאונד מעורבת חולצה מבית מתעלל, אך למרבה הצער היא יצאה משם עם נזק פסיכולוגית והיא הייתה מנותקת לגמרי מהסביבה שלה.

הצוות של עמותת PAWS Animal Rescue הביא אותה לבית המחסה שלהם שם היא קיבלה מיטה חמה, אוכל וטיפול נגד טפילי עור מהם סבלה בגלל חיי ההזנחה מהם סבלה.

אבל מהתחלה היה ברור שהכלבה היפיפייה הזו איבדה את הביטחון שלה בבני אדם.

היא סירבה להסתכל על העובדים במקום והעדיפה להישאר בפינה של הכלוב שלה, מביטה על הקיר עם הראש למטה.

הצוות השאירה לה אוכל אבל היא אכלה רק כשאף אחד לא היה בסביבה. האבחון היה שאנג'ל סובלת ממקרה חמור מאוד של חרדה אחרי שנים של הזנחה.

הצוות במקום היה סבלני מאוד עם הכלבה החששנית ולאט לאט היא החלה להיפתח אליהם, במיוחד כאשר הכירו לה כלב גרייהאונד נוסף.

אנג'ל הבינה בסופו של דבר שהיא במקום בטוח עם חברים שאוהבים אותה והחלה להיפתח לצוות, בנוסף לשיחות מלאות יללות עם החבר החדש שלה.

זוג שאיבד שניים מהכלבים שלו החליט לאמץ את השניים ועכשיו הם נהנים מחיים חדשים מלאים באהבה וצעצועים, משהו שאנג'ל בהחלט לא חוותה בעבר.

בבקשה שתפו כדי לאחל לכלבה המתוקה הזו את כל האושר שבעולם בביתה החדש. לכל הכלבים מגיע שיאהבו אותם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

תגובה אחת על הפוסט “כלבה שעברה התעללות סירבה לצאת מהפינה שלה ורק בהתה על הקיר אחרי החילוץ שלה

  1. חגית נויה זבולון אומר:

    כל כך מאושרת בשביל אנג'ל מיסכנה כאב לי הלב כלכך תודה למאמצים הנפלאים תבורכו ❤❤❤❤❤ אהובים מקסימים ?תודה לכם הכלבים מתוקים וכלכך טוב לראות את השינוי של אנג'ל ❤❤❤???????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן