.

כלבה שעברה התעללות קשה הבינה שמצילים אותה. צפו בתגובה שלה למגע האוהב הראשון בחייה

בסרטון המצמרר ושובר הלב הזה, כלבה בכלבייה מתכווצת לתוך עצמה וצורחת צרחות אימים כאשר מושטת לעברה יד של אדם כדי ללטף אותה. זה ברור לפי הגזרה הרזה והזנב שנכנס מתחת לרגליים שהיא עברה התעללות קשה והיא מפחדת ממגע של אדם. אבל למרות שהפניקה והפחד, היה שביב של תקווה.

הכלבה בסופו של דבר נותנת למטפלת ללטף לה את הפנים בעדינות.





מוניקה מיטרנו, שמחלצת כלבים פרסמה את הסרטון הראשון של הגורה אותההיא פגשה בכלבייה ציבורית בקראיובה, רומניה, ב 11 לנובמבר 2015.

התגובות של האנשים אחרי שצפו בסרטון היו תגובות של דאגה לשלומו של הכלב.

ג'ואן סייג'-סמית' שהגיבה לסרטון כתבה, "זה עד כמה שהם מפוחדים שם. ממה שהבנתי, המשטרה מתעללת בהם, התינוק הזה…יש לו מאמצת אוהבת, וראיתי אותה משחקת בחצר עם כלבים אחרים היא מאושרת עכשיו (אני די בטוחה שזה אותו הכלב)."

לפי מיטרנו, היא הוציאה את הכלבה מכלבייה ציבורית ועכשיו היא בטוחה. הסרטון למטה צולם מספר ימים אחרי שהוציאה אותה מהכלבייה, עם הכיתוב: "גורה מפוחדת עכשיו בסדר".





עבר חודש מאז חילוץ הגורה, ומיטרנו שתפה עוד עדכון על הכלבה. מיטרנו כתבה, "הילדה הקטנה והבוכה מרגישה הרבה יותר טוב…". כלבה לובשת סוודר כדי לחמם אותה ומקבלת ברוגע את המגע שלה.

איזה כיף שהכלבה הזאת ניצלה. הכי שלה פשוט הרס אותי. אני שמח שעומד לפניה עתיד ורוד בו היא לא תצטרך לפחד שוב ממגע של בני אדם.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן