.

כלבים אוהבים לא עוזבים את צידה של הבעלים שלהם במהלך ההיריון שלה ומניחים את הראש על הבטן שלה

כלבים יכולים להיות מתוקים ביותר כשזה מגיע לתינוקות. האינסטינקטים המגוננים שלהם נכנסים לפעולה ברגע שהתינוק נולד, והם יעשו הכל כדי לשמור על האח האנושי הקטן שלהם.

ולפעמים זה קורה לפני שהתינוק בכלל נולד. זה מה שאמא אחת לעתיד הבינה כאשר לכלבים שלה היו תגובות מחממות לב לבטן ההריונית שלה.

לג'ס כריסטופרס יש שני כלבים, רודי ודיוגי. רוקי אומץ לאחרונה, בגלל שהיא רצתה שלדיוגי יהיה חבר שיוכל לשחק איתו בזמן שהיא מטפלת בתינוק בחדש.

אבל במקום, שני הכלבים נתנו לה את כל תשומת הלב שלהם. ג'ס שמה לב שמאז שנכנסה להריון, ההתנהגות של הכלבים השתנתה, ונראה שהם יותר קשורים אליה ומגוננים עליה ועל התינוק שבדרך.

רוקי אוהב להניח את הראש שלו על הבטן של אמא ולשמור על התינוק. ג'ס צילמה כמה תמונות של המראה החמוד ופרסמה אותן בקבוצת פייסבוק, והאינטרנט התאהב.

זה לא רק רוקי – גם אח שלו אוהב להישאר לצד אמא.

"שניהם דבוקים אלי כל הזמן", אמרה ג'ס. "דיוגי היה מקבל את פני חבר שלי בדלת, אבל עכשיו הוא פשוט נשאר לידי כל הזמן".

היא גם אמרה שמאז שנכנסה להריון הוא גם שומר ומגונן על הבית: "שליחים אפילו לא רוצים להתקרב לדלת. וזה נהיה גרוע יותר ככל שההריון התקדם".

שינויים בהתנהגות של כלבים זה דבר שכיח במהלך הריונות של הבעלים. מומחים אומרים שזו פשוט התגובה שלהם לשינויים בבית.

"הכלב שלכם מספיק חכם כדי להרגיש את השינויים האלה במהלך ההריון, בדרך פיזית – שזו הדרך בה הגוף שלך משתנה, הבטן, הריח – ובדרך רגשית, כמו הרגשות ומצב הרוח שלך", אמרה ד"ר רייצ'ל ברק.

ג'ס אמרה ששני הכלבים לא יכולים לחכות שהתינוק יגיע הביתה – וזה ברור שהם יהיו שומרי הראש האישיים והאוהבים של הקטנצ'יק.

שתפו את הסיפור הנפלא הזה!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן