.

כלב היה לכוד באשפה והושאר שם למות: אז הוטרינרית הייתה בהלם ממה שמצאה בתוך הפה שלו

לפעמים נראה שאין גבול לאכזריות שבעלי חיים נאלצים לסבול. אפילו הגיבורים הגדולים ביותר שעובדים בבתי חולים וטרינרים מזדעזעים לפעמים ממה שהם רואים.

הבעלים הקודם של צ'ארלי הכלב נטש אותו והשאיר אותו למות.

בסופו של דבר מצאו ולכדו את הכלב המסכן בערימת אשפה עם חוט פלסטיק כרוך סביבו. הוא היה קרוב למוות.

למרבה המזל, מספר אוהבי חיות מצאו את צ'ארלי, ולקח אותו לבית חולים וטרינרי קרוב. הוטרינרים לא האמינו למצב בו הוא היה.

הפנים שלו היו נפוחות מאוד בגלל שלא טיפלו בו הרבה זמן. אבל זה לא היה החלק הגרוע. כשהוטרינרים הסתכלו בתוך הפה שלו, הם הזדעזעו לחלוטין. השיניים שלו היו רקובות והאף והשפתיים שלו היו למעשה הרוסות לגמרי.

הוטרינרים ביצעו מספר ניתוחים פלסטיים בצ'ארלי. החניכיים והחלק הפנימי של הפה שנקרעו לגמרי על ידי טפילים, הושמדו והוסרו. במשך מספר שבועות, הוטרינרים הסירו חלקים מהאף והפנים של צ'ארלי. אכילה הייתה פעולה מכאיבה מאוד, אך המחלצים שלו נתנו לו בסבלנות חתיכות אוכל קטנות אחת אחרי השנייה, על מנת שהכוח והאנרגיה יחזרו אליו.

כשצ'ארלי קיבל את הטיפול והאהבה אותם היה צריך, הוא היה בדיוק כמו כל כלב אחר. אפילו שהיה חלש, הוא ניסה לשחק עם הצוות בבית החולים. למרות החוויות הנוראיות שעבר עם בני אדם, הוא הראה ביטחון ליד אלו שהצילו אותו. איזה כלב מתוק!

צ'ארלי גם הכיר חברה חדשה: נטלי בארבר, מתנדבת בבית החולים הוטרינרי. אחרי שלושה חודשים של טיפול, צ'ארלי היה בריא מספיק כדי לעזוב את בית החולים ולעבור לבית אומנה. הבחירה הייתה פשוטה ונטלי לקחה אותו הביתה. למשפחה שלה כבר היה כלב וכולם רצו שצ'ארלי יהיה הכלב שהבעלים הקודמים שלו לא אפשרו לו להיות.

במהלך השיקום של צ'ארלי, מתנדבים גילו שהיה לו שבב והצליחו לאתר את הבעלים הקודמים שלו ולדווח עליו למשטרה. אבל הכי חשוב, לצ'ארלי יש עכשיו בעלים שמטפלת בו ומתייחסת אליו כפי שצריך להתייחס לכל בעל חיים: עם כבוד, אהבה ואכפתיות.

תודה גדולה לנטלי, אוהבת חיות אמיתית ודוגמא נפלאה עבור כולנו!

שתפו את הסיפור אם גם אתם חושבים שלכל הכלבים מגיע בית חם ואוהב.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן