.

כלב הלברדור הזה שומר ומגן על הבעלים שלו הסובל מאוטיזם ישר ממיטת בית החולים

ג'יימס מעולם לא נמצא יותר מכמה מטרים מהכלב המסייע שלו. אי אפשר להפריד בין הילד בן ה 9 והלברדור שלו, והקשר ביניהם חשוב במיוחד במצבים מלחיצים. ג'יימס סובל מאוטיזם; הוא לא מסוגל לדבר ולא יכול לסבול כשנוגעים בו, אז נסיעה שעשה לאחרונה לבית החולים בהחלט לא הייתה דבר כיף.

lb1

בגלל ההתקפים שלו, ג'יימס היה זקוק ל MRI בשביל אבחון נכון. האנשים טובי הלב בבית החולים וולינגטון לילדים ראו איך מאהה (Mahe) הכלב שומר ומגן על הבעלים שלו, וכך הוא נשכב על המיטה יחד עם ג'יימס. אמו של הילד אמרה ל Stuff.co.nz:

"עבור מאהה, ג'יימס הוא החבר הכי טוב שלו, הוא מתמקד רק בג'יימס…הוא פשוט דאג לג'יימס, ונראה מודאג מאוד".

lab



כשהרופאים נתנו לג'יימס את חומר ההרדמה, מאהה וידא שג'יימס מרגיש טוב כשהתקרב ונגע בעדינות בפנים שלו. זה כמו משהו קסום, הדרך בה כלבים יוצרים קשר כה עמוק, קשר הרבה יותר עמוק ממה שיש לבני אדם אחד עם השני.

lb2
ג'יימס לא מסוגל ליצור קשר עין עם משפחתו, אבל עם מאהה אין שום בעיה. הכלב קשור אליו ברצועה כל הזמן, שומר עליו מפני סכנה ועושה עבודה נפלאה בתור הגיבור העל שהוא.

lb3

הכלב אולף על ידי Assistance Dogs New Zealand במיוחד עבור ילדים שעומדים בפני אתגרים כמו ג'יימס, ולעיתים הוא היחיד שיכול להרגיע את הילד. בכל מקום בו הם נמצאים – בחוץ או בפנים – מאהה נמצא שם דואג שג'יימס ירגיש נינוח ובטוח.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן