.

כלב הציל את משפחתו החדשה שש שעות בלבד אחרי שאימצה אותו

אזהרה! תיגשו לכתבה הזו עם טישיו כי יתכן וזה סיפור הכלבים הכי טוב שאי פעם תקראו.

כולנו יודעים שכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם, וזאת לא סתם אמרה. הכלבים שלנו חכמים בטירוף והכי נאמנים שיש. פשוט כך. כלבים הם אדירים.

הם יעשו את כל הדברים הקטנים בעולם שיעלו לנו חיוך על הפנים, כשהם לא קופצים על השיש וגונבים לנו את הלחמניה, הם שומרים לנו על הבית מפני פורצים שמנסים לפרוץ את הדלת.

למרות שבדרך כלל אנחנו שומעים סיפורים על בעלי חיים שמשנים חיים של אנשים ומצילים את הבעלים שלהם אחרי שנים של מגורים יחד בבית אוהב וחם. משפחה אחת – משפחת ליטלרס, למדה שלא לוקח לכלבים הרבה זמן להפוך לחברים נאמנים.

שש שעות בלבד אחרי שאומץ מהכלביה, הסן ברנרד שלהם, הרקולס, נחלץ לעזרתם. הכלב ששוקל 61 ק"ג נכנס למצב שמירה כאשר שמע פורץ מחוץ לביתו. הרקולס נהם וקפץ דרך דלת הרשת על הפורץ שניסה להיכנס דרך המרתף.



rd2

המשטרה חשפה שקווי הטלפון של לי ואליזבת' נחתכו. לעולם לא נדע מה הייתה כוונתו של הפורץ בזכות הפעולה האמיצה של הרקולס. הרקולס הבריח את הפושע, נשך את הקרסוליים שלו, והוא הצליח להתחמק מעל הגדר. עד עכשיו האיש לא נתפס.

הליטלרס תיכננו לעשות אומנה להרקולס עד שהכלבייה תמצא לו בית קבוע. אליזבת' ליטלר אמרה ל ABC: "כשראיתי את הרקולס לראשונה, התאהבתי בו, אבל הוא היה בתת משקל ונראה שעבר התעללות".

אך כדור הפרווה הזה בהחלט הרוויח את מקומו במשפחה הזאת שהחליטה שהרקולס ישאר אצלם לתמיד. הוא סוף סוף יזכה לאהבה שמגיעה לו, ואנחנו לא יכולים להיות שמחים יותר.

rd3

איזו פעולה מדהימה של הרקולס. הוא היה אצלם 6 שעות בלבד, וכבר ידע שזה המקום שלו. אנחנו מצדיעים לו!

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן