.

כלב צ'יוואווה בעל צרכים מיוחדים ויונה שלא יכולה לעוף הפכו לחברים הכי טובים בבית מחסה של עמותה

חברות וידידות יכולה לפרוח במקומות הכי לא צפויים ובין הדמויות הכי לא סבירות.

זה משהו שהוכח שוב ושוב במהלך ההיסטוריה. ובכן, מצאנו עוד זוג חברים מוזר למדי, אבל אנו בטוחים שהם ישאירו לכם חיוך גדול על הפנים: הכירו את הרמן היונה ולונדי, צ'יוואווה בן 8 שבועות בעלן צרכים מיוחדים.

הם מצאו אחד את השני באותה מיטת כלבים בבית המחסה של The Mia Foundation, עמותה ששמה לעצמה מטרה להעניק הזדמנות שנייה לחיים עבור בעלי חיים שנולדו עם פגמים מולדים.

הרמן היונה גר בבית המחסה כבר כמה שנים. הוא נמצא במקור ללא יכולת לזוז בחניון של מכירת רכבים, שם ישב שמשך שלושה ימים.

סו רוג'רס, שייסדה את העמותה ב 2012, הסכימה לקחת את היונה תחת חסותה ובעזרת הדרכה של מומחים הכללה שיקום הצליחה להחזיר את היונה לבריאות תקינה. למרבה הצער, כתוצאה מוירוס או פגיעת ראש – הרמן כבר לא היה יכול לעוף.

זה הפך את היונה לדייר קבע בבית המחסה של העמותה. הוא נהנה מהשהות שלו שם, ולעתים זוכה לצאת החוצה ולחוות את העולם. כך הוא פגש לראשונה את לונדי.

בגיל ארבעה שבועות, לונדי הגיע ממטחנת גורים. בשל העובדה שנראה שלונדי הוא בעל צרכים מיוחדים (הוא התחיל ללמוד ללכת אבל לפתע הפסיק), המרביע התקשר לרוג'רס ובדק אם יש לה מקום עבורו.

לא חלף זמן רב ורוג'רס הייתה עדה לחברות מיוחדת במינה.

היא הסבירה: "הנחתי את הרמן על מיטת הכלבים והתחלתי לטפל בלונדי, והחלטתי להניח בעדינות את לונדי באותה מיטה ליד הרמן".

רוג'רס השגיחה על השניים כדי לראות איך הם מסתדרים. והפלא ופלא, החיבור היה מיידי.

לא רק זה, כשרוג'רס העלתה תמונות של השניים לרשתות החברתיות, הם הפכו ללהיט ענק. בפייסבוק התמונות שותפו מעל 9000 פעמים וזכו ליותר מ 7000 לייקים.

רוג'רס מקווה שלונדי אולי עוד ימצא בית קבוע. היא חושבת שבעיית התנועתיות שלו נגרמת מנזק בעמוד השדרה, מה שאומר שהוא יצטרך ללמוד ללכת עם כיסא גלגלים.

"הוא שוקל פחות מ 500 גרם אז נצטרך לחכות עם הכיסא", אמרה רוג'רס.

המטרה שלה היא לעזור ללונדי לעשות התקדמות בעתיד לפני שהוא יהיה מועמד לאימוץ. בינתיים, יש לו חבר יונה שאוהב אותו ומעניק לו את תחושת הביטחון שהוא צריך.

עד היום העמותה חילצה ומצאה בתים ליותר מ 1000 בעלי חיים. עשרה בעלי חיים גרים עם רוג'רס במשרה מלאה – והרמן הוא אחד מהם – היא קוראת להם '10 לנצח'. הם נוסעים איתה לבתי ספר שם היא מעבירה הרצאות לילדים ומלמדת אותם על כאלה שנולדו שונים.

ובכן, מערכת היחסים הזו בהחלט נגעה בליבנו. אנו יכולים רק לקוות שהרמן ולונדי ימצאו אושר אחד בשני.

שתפו את הכתבה כדי לאחל לעמותה את כל הטוב ולהפיץ את הסיפור הנפלא הזה של היונה והכלב. 

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן