.

לראשונה אי פעם, פשעי התעללות בבעלי חיים עוברים לטיפול של ה FBI

זהו ניצחון גדול של פעילים למען זכויות בעלי חיים. ה FBI הוסיף פשע של התעללות בבעלי חיים לרשימת העבירות שלו יחד עם רצח והצתה.

יש ארבע קטגוריות למקרים של התעללות בבעלי חיים – הזנחה; התעללות בכוונת תחילה או עינוי; התעללות מאורגנת, כמו קרבות כלבים ותרנגולות; והתעללות מינית בבעלי חיים – והסוכנות עכשיו מפקחת עליהם כמו על פשעים רציניים אחרים.

מהראשון בינואר, מידע מתחיל לזרום אל תוך מערכת הדיווח הלאומית של תקריות אלימות (NIBRS), מאגר המידע הציבורי שה FBI משתמש בו כדי לתעד פשעים.

fb1



ההחלטה של ה FBI היא לא רק דרך כדי לעצור מקרים של התעללות בחיות אלא היא יכולה גם לזהות אנשים שמבצעים פעולות אלימות. מחקרים פסיכולוגיים מראים שכמעט 70% מהפושעים האלימים התחילו בהתעללות בעלי חיים, ועל ידי תיעוד הסטטיסטיקה הזאת גורמי אכיפת החוק יכולים לאתר דמוגרפיות ואזורים בסיכון גבוה.

התעללות בבעלי חיים היא כבר עבירה ב 13 מדינות ובוושינגטון DC, אבל סיווגו אותה יחד עם פשעים אחרים, מה שהפך את זה לבלתי אפשרי לעלות על דפוסי התנהגות של מתעללים.

"המהלך של תיעוד ומעקב אחרי מקרים של התעללות בבעלי חיים הוא שינוי מדיניות עצום וצעד משמעותי קדימה", אמר סקוט הייסר, עורך דין של 'הליגה להגנה על בעלי החיים'.

ה FBI הכריז על השינוי ב 2014 אבל רק החודש החל לאסוף מידע. המידע יהיה נגיש לציבור במהלך השנה, אמרו ב FBI.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן