.

מחלצת כלבים כתבה מכתב אמוציונלי ביותר לבעלים שנטשו את הכלב שלהם בצידי הכביש

ביום שני, ברוק, מחלצת מעומתת Kings SPCA Rescue, נסעה לאסוף כלב שמישהו נטש ברחוב ביום שבת בבוקר. היא צילמה את החילוץ ופרסמה אותו בפייסבוק. ברוק חילצה הרבה כלבים, אבל זה שבר את ליבה. היא שפכה את הרגשות שלה במכתב אמוציונלי לבעלים הקודמים של הכלב.

צפו בחילוץ וקראו את המכתב שברוק כתבה (התרגום למטה).

Dear The Callous POS owner of this dog,Today we noticed a couple of emails from people that had noticed your dog that…

Posted by Kings SPCA-Rescue on Sunday, January 3, 2016

לבעלים הקודמים חסרי הרגישות היקרים,

היום שמנו לב למספר אימיילים מאנשים שהבחינו בכלב שנטשתם ברחוב. אחרי שהסתכלנו על התאריך, הכלב שלכם יושב שם מאז יום שבת לפחות. זה היה 15:00 כשסוף סוף הבחנו בהודעות מכיוון שהיינו כל כך עסוקים. החלטנו לנסוע לשם ולראות אם נוכל לעזור. וכמובן שהוא היה שם, מחכה לכם. 

הוא לא עזב את המקום שהכרחתם אותו להישאר בו. הוא התנהג כמו כלב טוב. הוא נשאר קרוב למקום האחרון בו הוא ראה את האדם שהוא הכי אוהב בעולם. הוא חשב שאתם חוזרים. הוא הסתכל על כל מכונית שעברה בתקווה שזה יהיה אתם שחוזרים לקחת אותו. הכלב שלכם קפא, הוא היה מורעב, ומפוחד במשך ימים בגלל שאתם חתיכת חרא חסרת רגישות. 

הוא חיכה לכם.

הוא היה כל כך רעב שהוא אכל מקלות. אנשים נחמדים עצרו ונתנו לו אוכל, אבל הוא עדיין היה כל כך רעב ומבולבל. אבל אפילו כשהיה אוכל מולו הוא ידע שהוא צריך לחכות לכם שתחזרו. 

הוא חיכה לכם. 

הוא לא כלב רע. הוא כלב ממש טוב. אתם הייתם חברים רעים. נטשתם מישהו שהיה נותן את החיים שלו בשבילכם. מישהו שלא אכפת לו כמה זמן תישארו בעבודה. מישהו שהיה שמח לראות אתכם באותה מידה אם הייתם יוצאים החוצה לבדוק את הדואר או נוסעים לכמה ימים. מישהו שהיה מלקק את הדמעות מהלחיים שלכם, ואת שאריות האוכל מהצלחת כשסיימתם לאכול.

אחרי שנראה מכורבל לתוך עצמו כמו כדור בצידי הכביש בו השארתם אותו, חזרנו בשבילנו. חזרנו עם מחלצת בשם איבון מעמותת Raven's Rescue BullyBreed Sanctuary. נהיה מאוחר וחשוך ושמענו מרחוק את קולות זאבי הערבות. ישבנו שם במשך שעות. דיברנו איתו. ישבנו שם ושרנו לו. האכלנו אותו הצענו לו שמיכה. 

הכלב שלכם אכל מהיד שלנו אחרי שעות שזרקנו לו אוכל רטוב. הכלב שלכם סוף סוף התקרב אלינו כששכבנו על האדמה הרטובה ואמרנו לו: "הכל יהיה בסדר, וזאת הפעם האחרונה שמישהו יפגע בך". הכלב שלכם סוף סוף נתן לי ללטף לו את הראש. ואז מאחורי האוזניים. וסוף סוף, הוא לא ברח כשהתיישבתי לידו. הוא סוף סוף שכב ואפשר לי ללטף אותו בבטן. הוא נתן לי לשים עליו רצועה ולא ניסה לברוח.



הוא לא נכנס לפניקה עד שהגיע הזמן ללכת. הוא רצה לחכות לכם. הוא סירב ללכת לאוטו. סחבתי את הכלב הענק שלכם לאוטו; הכלב הענק, העדין, המפוחד והנאמן שלכם. סחבתי את הכלב שלכם מהמקום האחרון בו הוא ראה אתכם. הוא יילל ובכה במשך כל הנסיעה לבית המחסה. הוא יילל את היללות הכי כואבות שאי פעם שמעתי. זה היה הצליל של הלב שלו שנשבר. הוא ניסה באופן נואש לחזור למקום שהשארתם אותו. הוא הסתכל באופן תזזיתי מהחלון, ואז מהחלון האחורי כשנסענו מהמקום. היללות שלו המשיכו, הוא הלך למושב הנהג והמשיך ליילל. לבסוף כהושטתי יד ללטף אותו בראש הוא הסתכל עלי מבולבל והניח את הראש שלו על הברכיים שלי ובכה כשנכנסו עם האוטו לבית המחסה. 

לא מגיע לכם הכלב המדהים הזה. לא מגיע שיהיה לכם כלב בכלל. 

הכלב שלי ישכח אתכם. הוא ימצא בית טוב ויקבל את האהבה שמגיעה לו. הוא ידע איך זה מרגיש כשיש לך בית אמיתי.

לא אכפת לי מי אתם ומה היה התירוץ שלכם שנטשתם את הכלב שלי. זאת בטח סיבה שטותית גם ככה. אתם חלאות. אני מתפללת שהשנה שלכם תהיה מלאה בקארמה ובריאות לא טובה. 

שלכם, ברוק

אנחנו כל כך שמחים שהכלב המתוק הזה נמצא במקום בטוח. תודה לברוק ולכל המחלצים בכל העולם שמשקיעים את כל האנרגיה שלהם בהצלה של כלבים.

מוצרים נבחרים מהחנות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן